اخبار داغ

استاندار سمنان:

ملت ایران در سوم خرداد معادلات قدرتهای جهانی را برهم زد

ملت ایران در سوم خرداد معادلات قدرتهای جهانی را برهم زد
استاندار سمنان گفت: دست خداوند متعال در آزادسازی خرمشهر از آستین امام راحل و رزمندگان اسلام خارج شد و قدرت های بزرگ را شکست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان برگزار شد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: سوم خرداد یکی از پرافتخارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و در آن روز ملت بزرگ ایران با مقاومت رزمندگان اسلام معادلات جهانیان را برهم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

خباز با بیان اینکه ملت ایران در سوم خرداد سال 1361 استکبار جهانی را در منطقه به زانو درآورد افزود: صدام در آن روز اعتراف کرد که ادامه جنگ به سود رژیم بعث عراق نخواهد بود.

,

استاندار سمنان با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر گفت: دست خداوند متعال از آستین امام راحل و رزمندگان اسلام خارج شد و قدرت های بزرگ را شکست داد.

,

وی با تاکید بر اطاعت محض از فرماندهی کل قوا در مقاطع زمانی مختلف تصریح کرد: هرگاه ملت ید واحده باشند و تمام تلاش خود را برای سربلندی کشور به کار ببرند این عزت و سربلندی ادامه خواهد داشت.

,

خباز خاطرنشان کرد: به روح بلند امام خمینی (ره) و روان پاک شهدای انقلاب اسلامی درود و سلام می فرستیم که ان همه عزت و عظمت را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه