اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان عنوان کرد:

تنها استخر شنای اردستان در انتظار بازگشایی

تنها استخر شنای اردستان در انتظار بازگشایی
اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از طریق ماده ۸۸ بار دیگر، استخر شنای اردستان را در مزایده قرار می دهد و چنانچه کسی مشارکت کرد و برنده شد استخر به آن فرد تحویل و بازگشایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهر اردستان در گفت و گویی اظهار کرد:سال گذشته استخر شنای اردستان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور واگذاری به بخش خصوصی در مزایده قرار گرفت که پس از برنده شدن یک فرد در این مزایده، نامبرده در فرصت زمانی که باید برای انعقاد قرارداد به اداره کل ورزش وجوانان مراجعه کند اقدامی انجام نداده و در نتیجه فرد مورد نظر به دلیل اینکه احتمال ضرر را می داده انصراف داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

محمد عسکری گفت: گفته  هزینه ای که توسط کارشناسان رسمی دادگستری برای استخر شنای اردستان در نظر گرفته شده ۳۷۷میلیون ریال برای یک سال بوده که باید به خزانه واریز شود و مبلغ فوق جدا از هزینه های نگهداری استخر و مابقی هزینه های جاری  بوده که واقعا مقرون به صرفه نیست.

,

وی افزود: پس از انصراف فرد مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از طریق ماده ۸۸ مجددا استخر شنای اردستان را در مزایده قرار می دهد و چنانچه کسی مشارکت کرد و برنده شد استخر به آن فرد تحویل و بازگشایی خواهد شد.

,

عسکری با بیان اینکه مقدارفرصت زمانی تا انجام مزایده و طی شدن روال قانونی اگر نهاد یا هیأتی درخواست اجاره استخر شنای اردستان را با قیمت پایه کارشناسی بدهد، تصریح کرد: می تواند استخر را تا زمان برگزاری مزایده تحویل این نهاد یا هیأت داد و شاهد بازگشایی استخر شنا باشیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به اینکه شهرداری اردستان درخواست اجاره استخر به منظور بازگشایی را داده است، افزود: موضوع در کمیسیون ماده ۸۸مطرح خواهد شد و در صورت موافقت، استخر جهت بهره برداری به شهرداری اردستان تحویل داده خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: درخواست شهرداری اردستان اگر  مورد موافقت قرار نگرفت، اداره ورزش و جوانان شهرستان مجبور است درخواستی ارائه بدهد تا استخر در اختیار هیأت شنا قرار گیر آن هم با قیمت کارشناسی که همیشه به نفع مردم نیست.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه