اخبار داغ

شب های شیدایی 16 خرداد ماه آغاز می شود

شب های شیدایی 16 خرداد ماه آغاز می شود
ویژه برنامه شب های شیدایی از 16 خرداد ماه و از ساعت 22 در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه مندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، ویژه برنامه شب های شیدایی از 16 خرداد ماه و از ساعت 22 در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه مندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر روابط عمومی موزه دفاع مقدس تهران با اعلام خبر فوق افزود: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات دانشجویان و دانش آموزان، سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد؛ امسال این ویژه برنامه از 16 خرداد ماه آغاز می شود.

,

وی بیان داشت: مانند سال های گذشته در شب های قدر نیز مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان شب زنده داران شب های قدر است .

,

 رضوانی اظهار داشت: اجرای مراسم مولودی خوانی در روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

,

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: در 4 خرداد ماه روز مقاومت و پایداری  مراسم گرامیداشت حماسه و پایمردی مردم دزفول برگزار و در 3 خرداد ماه روز مقاومت ، ایثار و پیروزی از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می شود.

,

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه هنری ، اجرای نور نمای مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش در یاچه هورالهویزه و برپایی نمایشگاه آثار سیاه قلم اکبر حسینخانی از دیگر برنامه های سالگردآزاد سازی خرمشهر است که تا 7 خردادماه ادامه دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه