اخبار داغ

در ورامین رخ داد؛

تخلفی توسط نماینده دولت در روستاها؛ پرچم بنفش جایگزین پرچم ایران شد

تخلفی توسط نماینده دولت در روستاها؛ پرچم بنفش جایگزین پرچم ایران شد
بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و قبل از تایید شورای نگهیان، طرفداران حسن روحانی اقدام به برگزاری جشن کرده و از سوی دیگر نیز برخی دهیاران نیز اقدام به برافراشتن پرچم بنفش به جای پرچم ایران کرده اند که خود تخلف قانونی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما ؛ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال ۹۶ با حواشی بسیار زیادی برگزار شد و اسناد و مدارک زیادی مبنی بر وجود تخلفات زیاد انتخاباتی وجود دارد و اخبار رسیده حاکی از آن است که حجت الاسلام رئیسی در این خصوص شکایت های مختلفی کرده و اسناد گوناگونی را نیز به مراجع مربوطه تحویل داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

پس از اعلام نتایج انتخابات و قبل از تایید آرا توسط شورای نگهبان، طرفداران دولت یازدهم و آقای روحانی اقدام به جشن و پایکوبی کردند تا جایی که به خیابان ها ریخته و جشن های مختلفی در سالن های گوناگون گرفتند و حرکاتی کردند که در نظام جمهوری اسلایم ایران قابل قبول نیست.

,

یکی از اقداماتی که خود تخلف آشکار می باشد، استفاده از پایه پرچم های بزرگ و اصلی است که در روستاها نصب شده است تا در ایام عزا به رنگ مشکی بوده و در روزهای دیگر نیز پرچم ایران بر روی آنها برافراشته باشد.

,

مسئولین دولت فعلی که طبق آمار اعلام شده مسئولین دولت بعدی هستند(شورای نگهبان هنوز آمار را تایید نکرده است) از این پایه پرچم ها که با هزینه بیت المال تهیه شده است به نفع خود بهره برده و اقدام به برافراشتن پرچم بنفش که رنگ انتخاباتی دولت است کرده اند.

,

این تخلف بسیار بزرگ در تعدادی از روستاهای شهرستان ورامین صورت گرفته و از سوی دیگر نیز هیچکدام از تریبون دارها نیز به آنها تذکرات لازم را نداده اند.

,

گفتنی است، جشن مفصلی نیز طی روزهای گذشته در یکی از سالن های ورزشی شهرستان برای طرفداران آقای روحانی گرفته شد که در آن اقدامات مختلفی اعم از رقص و پایکوبی توسط طرفداران این کاندید ریاست جمهوری نیز صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه