اخبار داغ

قطار کاسپین به کرمان رسید؛

سپرده گذاران به دنبال پلمپ کاسپین/اخذ امضا به منظور دریافت کل سپرده در برابر پرداخت نیمی از مبلغ

سپرده گذاران به دنبال پلمپ کاسپین/اخذ امضا به منظور دریافت کل سپرده در برابر پرداخت نیمی از مبلغ
سپرده گذاران بانک کاسپین استان کرمان در مقابل شعبه میدان بسیج آن تجمع کردند ، سپرده گذاران که به تعداد ۱۰۰ نفر می رسیدند در مقابل درب این بانک تجمع کرده و اجازه باز گشایی این بانک را ندادند ، آنان با اذعان به این مطلب که بانک با راه اندازی یک طرح سیستمی قصد دارد که ضرر بانک را از اصل پول سپرده گذاران در یافت کنند در مقابل درب ورودی بانک مانع انسانی ایجاد کرده بودند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش  آرمان کرمان ؛ دقایقی پیش  سپرده گذاران بانک کاسپین استان کرمان در مقابل شعبه میدان بسیج  آن تجمع کردند ، سپرده گذاران که به تعداد ۱۰۰ نفر می رسیدند در مقابل درب این بانک تجمع کرده و اجازه باز گشایی این بانک را ندادند ،  آنان با اذعان به این مطلب که بانک با راه اندازی یک طرح سیستمی قصد دارد که ضرر بانک را از اصل پول سپرده گذاران در یافت کنند در مقابل درب ورودی بانک مانع انسانی ایجاد کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

یکی از سپرده گذاران در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ۲ سال پیش وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی خود را در بانک کاسپین قرار دادم تا شاید از سود دریافتی بتوانم اقساط آن را بپردازم اما بعد از گذشت دو سال نه تنها سودی دریافت نکرده ام بلکه به متصدیان بانک اعلام می کنند  سود بانک را  از اصل پولتان بپردازیدو بعد بعد ۸ میلیون تومان دریافت کن و برو به سلامت  ، این یعنی اصل پول خودم را هم به من پرداخت نمی کنند لذا اجازه بازگشایی  بانک را نخواهیم داد .

,

یکی دیگر از سپرده گذاران کاسپین در کرمان ، ادامه داد: روز گذشته یکی از مشتریان بانک که ۶ میلیون تومان سپرده داشته است تنها توانسته است ۳ میلیون از بانک اخذ کند و امضا دهد که کل مبلغ خود را دریافت کرده است ، آیا این دزدی آشکار نیست؟

,

یک خانم مسن که مبلغ بازنشستگی همسر و خودش را در بانک سپرده گذاری کرده بود ، گفت : امروز فقط به ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی ها رسیدگی می کنند و به ۵۰ و ۱۰۰ تومانی ها اصلا توجه نکرده اند  ، در حال حاضر تنها ۶ میلیارد تومان به بانک کاسپین در کل کشور تخصیص داده شده است تا پول سرمایه گذاران را تسویه کنند لذا اگر به این شکل ریز به ریز تنها به زیر ۲۰ میلیون  تومانی ها پرداخت کنند نقدینگی نمی ماند که به سپرده گذاران بالا ی ۲۰ میلیون تومان پولی  بپردازند لذا اگر قرار است هزینه ایی پرداخت شود باید به تمام سپرده گذران پرداخت گردد نه فقط به کسانی که سپرده کمتری دارند .

,

سپرده گذران کاسپین هم صدا نامه ایی را به هیئت مدیره کاسپین نوشتند و در خواست پیگیری کردند و در این نامه مقرون کردند که تا بررسی در خواست آنان مبنی بر پرداخت اصل سپرده و سود سهام ، بانک کاسپین را پلمپ خواهند کرد .

,

مدیر بانک کاسپین نیز که با مخالفت سپرده گذران روبه رو شده بود از ورود به محل کار خود توسط سپرده گذاران  منع شد ، زیرا سپرده گذاران اجازه بازگشایی بانک را نمی دادند و با قانون جدید پرداخت ها به جد مخالفت کردند .

,

با این اوصاف به نظر می رسد که رکود حاکم در کشور نه تنها کار و بار  بازار را خراب کرده است و رکود ناشی آز آن ۱۷ هزار واحد تولیدی را به تعطیلی کشانده است اکنون این بانک ها هستند که در دور گردون رکود ، تورم و کمبود نقدینگی  یکی پس از دیگری دچار ورشکستگی می شوند .

,

 

,

انتهای پیام /

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه