اخبار داغ

مدیر عامل خبرگزاری بسیج:

ماجرای فتح خرمشهر نباید در یک مقطع تاریخی خلاصه شود/خرمشهر ها در پیش است

ماجرای فتح خرمشهر نباید در یک مقطع تاریخی خلاصه شود/خرمشهر ها در پیش است
مدیر عامل خبرگزاری بسیج گفت: خرمشهر ها در پیش است نه در بعد نظامی بلکه در بعد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی که آن عرصه ها را باید فتح کنیم و برای خدا قیام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، سید حسین علوی در نشست روشنگری که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر برگزار شد، گفت: در دفاع مقدس ایران تنها در مقابل کشوری بود که تمام ابرقدرت های جهان با پول و سلاح و تمامی امکانات و تجهیزات پشتش بودند اما ملت ایران خدا را داشت و تکیه بر امدادهای غیبی خدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: امدادهای غیبی چیزی بیرون از محاسبات مادی است و خداوند با امدادهای غیبی محاسبات مادی را به هم می ریزد و ملتی که به خدا ایمان آوردند در اوج تنهایی اتفاقات عجیبی را رقم زدند.

,

مدیر عامل خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: ماجرای فتح خرمشهر نباید در یک مقطع تاریخی خلاصه شود چرا که ما هر روز در بزنگاه های حساس در مقابل دشمن هستیم.

,

علوی بیان کرد: امام خامنه ای فرمودند خرمشهر ها در پیش است نه در بعد نظامی بلکه در بعد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی که آن عرصه ها را باید فتح کنیم و برای خدا قیام کنیم.

,

وی با بیان اینکه ضد انقلاب ها مفهوم قدرت را در دایره قدرت الهی نمی بینند، اذعان کرد: اینها به قدرتی غیر از قدرت خداوند قائل هستند و قدرت را در کدخدا می بینند.

,

مدیر عامل خبرگزاری بسیج با تاکید بر اینکه اینها جریان انقلابی نیستند هر چند در ظاهر انقلابی باشند، اضافه کرد: در قرآن آمده منافقین چیزهایی بر لبهایشان می گویند که در دلهایشان نیست و اینها مردم را از راه خدا باز می دارند.

,

علوی با هشدار بر اینکه خطر از ناحیه این جریان خاص، انقلاب را تهدید می کند، گفت: اینها جریانی هستند که نه انقلاب را به انقلابیت قبول دارند و نه خط امام و نه خط ولایت فقیه را قبول دارند، نه قانون را فصل الخطاب می دانند و نه احترامی به ملت قائل هستند ولی در ظاهر حرف انقلابی سر می دهند.

,

وی ادامه داد: اینها سفاک و جلاد مسلمین را فردی مودب و باهوش خطاب می کنند در حالی که یکی از همین سیاستمداران زن آمریکایی در مقابل می گوید ژن دروغگویی در خون ایرانیان است. آنگاه همین جریان در کشور می گویند دیپلماسی متوازن داریم.

,

وی با بیان اینکه ما نگران انحراف انقلاب هستیم و موظفیم حق را بگوییم اما نه به قیمت تضعیف پایه های نظام،  خاطر نشان کرد: نگرانی من این است که آنقدر درگیر رودربایستی ها و سیاست زدگی ها شویم که دیگر جز نامی از انقلاب و اسلام باقی نماند.

,

مدیرعامل خبرگزاری بسیج تاکید کرد: خدا با کسی عقد اخوت نبسته است. امیرالمومنین حکومتش در پی بی بصیرتی خواص امتش سقوط کرد. امام خمینی(ره) فرمود اگر این بار اسلام سیلی بخورد دیگر کمر راست نمی کند.

,

علوی اذعان کرد: ولی در عین این خطری که انقلاب و نظام را تهدید می کند جای امیدواری بسیاری هست و مفتخریم که در زیر سایه مقام معظم رهبری هستیم که تجربه نشان داده هدایت ایشان در بزنگاه ها اسلام را نجات داده است و باز هم تجربه نشان داده که ملت نهایتا گزینه اسلام را انتخاب می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه