اخبار داغ

دیدار منتخبین شوراهای اسلامی شهر نیر با فرماندار شهرستان

دیدار منتخبین شوراهای اسلامی شهر نیر با فرماندار شهرستان
منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر نیر با فرماندار شهرستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، فرماندار نیر در این دیدار از اعتماد دوباره مردم شهرستان به دولت تدبیر و امید و اعضای منتخب شهر تشکر کرد و بر لزوم قدردانی از اهالی مومن و شریف شهرستان بابت حضور در پای صندوق های اخذ رای و برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در شهرستان تاکید کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,
,

وی با اشاره به  مسئولیت خطیر شوراهای منتخب و وظایف که در طول دوره پیش رو دارند بر لزوم برگزاری جلسات متعدد با ادارات شهرستان و تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی تاکید کردند.
 

,
,

فرماندار نیر همچنین در ادامه در خصوص برنامه ریزی مدون در طرح توسعه گردشگری با محوریت بوم گردی، جذب سرمایه گذارچهارفصل، طراحی برنامه های فرهنگی شایسته، شناساندن شهرستان نیر به سرمایه گذاران لزوم حفظ بافت گردشگری شهرستان تاکید کردند.
 

,
,

احمدی  با اشاره به ضرورت همبستگی و تعامل در بین اعضای منتخب، در خصوص تخصیص اعتبارات ویژه به شهرداری در دوره جدید قول مساعد دادند.

,

 در این دیدار اعضای منتخب نیز هریک بر لزوم اتحاد و همدلی در طول دوره جدید و تعامل سازنده با فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کردند و از فرماندار شهرستان در خصوص همکاری ودست گیری در اجرای پروژه های عمرانی شهر قول مساعد گرفتند.

,

اتتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه