اخبار داغ

ورشکستگی موسسه اعتباری توسعه در حاله ای از ابهام/سپرده گذاران خواستار دریافت سپرده خود شدند

ورشکستگی موسسه اعتباری توسعه در حاله ای از ابهام/سپرده گذاران خواستار دریافت سپرده خود شدند
صبح امروز چهارشنبه جمعی از سپرده گذاران موسسه توسعه(آرمان سابق) در مقابل این موسسه در بروجرد تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ورشکستگی موسسه توسعه(آرمان  سابق) منتشر شد و این چند روز بسیاری از سپرده گذاران با تجمع در مقابل این موسسه خواستار دریافت سپرده خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازتاب بروجرد,  بازتاب بروجرد,  طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ورشکستگی موسسه توسعه(آرمان  سابق) منتشر شد و این چند روز بسیاری از سپرده گذاران با تجمع در مقابل این موسسه خواستار دریافت سپرده خود شدند.,

تجمع

, تجمع,

براساس این گزارش صبح امروز چهارشنبه صدها نفر از سپرده گذاران بروجردی در مقابل موسسه توسعه روبروی آتش نشانی در خیابان بهار اقدام به تجمع کردند و پول های سپرده شده در این موسسه را خواستار بودند.

,

تجمع

, تجمع,

این مشکل در حالی بود که برخی از متولیان مربوطه می گفتند مشکلی در این موسسه وجود ندارد و تنها کمبود نقدینگی وجود دارد و برخی هم ادغام چند موسسه را علت این مشکل عنوان کردند.

,

تجمع

, تجمع,

البته در این راستا تلاش برای پیگیری خبر و گفتگو با مسئولان مربوطه بی نتیجه ماند که در این راستا یکی از مسئولان گفت که اطلاعی نداریم و تنها می دانیم که در این موسسه مشکلی ایجاد شده است.

,

تجمع

, تجمع,

شدت تجمع به حدی بود که پس از چند لحظه از تجمع نیروی انتظامی وارد عمل شد.

,

تجمع

, تجمع,

به گزارش بازتاب بروجرد بسیاری از سپرده گذاران خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه و موسسه بودند و در صحبت های خود خواستار دریافت سپرده ها شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه