اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

خرمشهر نقطه اوج همدلی ارتش و سپاه بود/ فهم سوم خرداد نیازمند رجوع به سخنان امام (ره) است

خرمشهر نقطه اوج همدلی ارتش و سپاه بود/ فهم سوم خرداد نیازمند رجوع به سخنان امام (ره) است
سردار یوسف مولایی: رزمندگان توانستند با آزادسازی خرمشهر ارزش ها را فتح کنند و این مهم در سایه وحدت سپاه و ارتش محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش هاست و ‘خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: خرمشهر نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس بوده و این امر فوق العاده از فهم ما خارج است.

,

سردار یوسف مولایی خرمشهر را فرصتی مناسب برای انتقال رشادت های رزمندگان و شهدا به جوانان دانست و افزود: تحلیل عملیات بیت المقدس در کانون شهدای بسیج کرج در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه تشییع شهید مدافع حرم که مقارن با این روز به وطن بازگشته است را داریم اظهار داشت: فهم سوم خرداد نیازمند رجوع به سخنان امام (ره) است چرا که ایشان رمز موفقیت و ماندگاری این حماسه را به زیبایی توصیف کرده اند.

,

مولایی ۱۹ هزار اسیر در یک شهر را نشان دهنده عزم صدام برای تصرف خاک ایران دانست و تصریح کرد: درحالیکه صدام اعلاک کرده بود در صورت بازپس گیری خرمشهر کلید بصره را به ایران خواهد داد رزمندگان توانستند با آزادسازی خرمشهر ارزش ها را فتح کنند و این مهم در سایه وحدت سپاه و ارتش محقق شد.

,

فرمانده سپاه البرز در خاتمه خرمشهر را نقطه اوج همکاری و همدلی ارتش و سپاه اعلام کرد و خاطر نشان داشت: پیش از این به واسطه فرماندهی نامناسب بنی صدر به دلیل فقدان هم افزایی ارتش و سپاه در مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند.

,

همچنین در حاشیه این مراسم گلباران مزار شهدا انجام شد و سید حمید طهایی استاندار البرز از فضای امام زاده محمد (ع) بازدید به عمل آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه