اخبار داغ

سالخورده ترین رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد +تصاویر

سالخورده ترین رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد +تصاویر
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از "ˈدده کیشی قلی زاده" سالخورده ترین رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر  با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل و رییس بنیاد شهید نیر از 'دده کیشی قلی زاده' سالخورده ترین رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان در شهرستان نیر تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,

 

,

 

,

حاج دده کشی قلیزاده از 96 ماه کل دفاع مقدس 84 ماه آن را از سن 67 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته است و در 14 عملیات دفاع مقدس شرکت داشته و نزد بیشتر سرداران و رزمندگان جنگ تحمیلی چهره ای شناخته شده است.

,

 

,

جانباز گرانقدر و بسیجی سلحشور دده کشی قلیزاده ساکن روستای پیرنق نیر با 84 ماه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و شرکت در 14 عملیات غرور آفرین دفاع مقدس  اکنون در کهولت سنی قرار دارد و رزمندگان لشگر 31 عاشورا و اردبیل دلاوری های وی را در صحنه های نبرد به خاطر دارند و از آن به عظمت و بزرگی یاد می کنند.

,

 

,

پیرترین رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در حال حاضر با سن و سال بسیار بالا در پیرنق نیر زندگی می‌کند و به عنوان پیرترین و سالخورده‌ترین رزمنده دوران دفاع مقدس همواره از او تجلیل و تکریم می‌شود.

,

 

,

حاج دده کشی قلیزاده در کتاب های نهضت سواد آموزی به نام استاد مراد شناخته می شود.
 

,
,

این جانباز گرانقدر برای بیشتر سرداران و رزمندگان جنگ تحمیلی چهره شناخته شده می باشد اکنون با 105 سال سن در روستای پیرنق شهرستان نیر استان اردبیل زندگی می کند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه