اخبار داغ

امام جمعه مهدیشهر:

شرط ورود به ماه رمضان ایجاد فضای رفاقت و همدلی است

شرط ورود به ماه رمضان ایجاد فضای رفاقت و همدلی است
امام جمعه مهدیشهر بر آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: باید فضای رفاقت و همدلی بین همه افراد شکل بگیرد تا دل ها برای نزول رحمت خداوند و ورود به مهمانی بزرگ آماده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، با بیان اینکه ماه شعبان ماه آماده شدن برای ورود به ضیافت الله است ، افزود: در این روزهای پایانی ماه شعبان و فرصت باقیمانده هر چه بیشتر از گناهانمان توبه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی ذکر و یاد خدا و استغفار را جهت آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان مهم دانست و افزود: آن چیزی که شرط مهم ورود برای ماه ضیافت الله است، طهارت می باشد.

,

امام جمعه مهدیشهرتصریح کرد: کسی که می خواهد به مهمانی برود خود را به بهترین نحو آراسته می کند، بنابراین برای ورود به مهمانی بزرگ خداوند نیز باید هم ظاهرمان، هم باطنمان و هم فکرمان را پاکیزه کنیم.

,

بارانی اضافه کرد: باید برای وارد شدن به این ماه بسیار عظیم تفکر کنیم که دل هایمان را به زیبایی ها آراسته کنیم و از کینه و حسادت پاک کنیم  مخصوصا زمان انتخابات اگر کدورت هایی پیش آمده را رفع کنیم.

,

وی ادامه داد: باید فضای رفاقت و همدلی و برادری در مجموعه افراد شکل بگیرد تا دلها برای نزول رحمت خداوند و ورود به مهمانی بزرگ آماده شود.  

,

امام جمعه مهدیشهر بیان کرد: یکی از عرفا تعبیر زیبایی دارد که در فرودگاه شلوغ هواپیما نمی نشیند،  بنابراین اگر دل نیز شلوغ باشد برکت و رحمت الهی در آن دل نمی تواند بنشیند و اثر کند.

,

بارانی خاطر نشان کرد: اما اگر دل را از کینه و حسادت ها خالی کردیم، برکت و رحمت الهی را در دل هایمان خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه