اخبار داغ

یادداشت/

چرا اصلاح طلبان بر طبل ابطال انتخابات شورای شهر اهواز می‌کوبند؟

چرا اصلاح طلبان بر طبل ابطال انتخابات شورای شهر اهواز می‌کوبند؟
اصلاح طلبان به دلیل رأی نیاوردن لیست‌های منتسب به آنها در شورای شهر به دنبال ابطال انتخابات و نه بازشماری مجدد آرا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،انتخابات در اهواز امسال رنگ و بوی دیگری داشت، طرفداران رئیسی گرچه در انتخابات ریاست جمهوری به مراد خود نرسیدند ولی سعی کردند که پیروزی روحانی برای طرفدارانش شیرین بماند.

اما طرفداران روحانی انتظار نداشتند که در انتخابات شورای شهر اهواز قافیه را ببازند و نتوانند لیدرهای اصلی دو ائتلاف اصلاح طلب "امیدشهر" و "در امتداد امید" را راهی پارلمان شهری کنند.

همین "نه" مردم اهواز سبب شد که اصلاح طلبان اهوازی نتیجه انتخابات شورای شهر را برنتابند و بر طبل تقلب و ابطال انتخابات بکوبند.

اصلاح طلبان که از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سرمست بودند و شبکه‌های اجتماعی را پر از پیام تبریک کردند، معتقدند که انتخابات ریاست جمهوری سالم برگزار شده و استدلال آنها هم نظارت شورای نگهبانی است که حامی روحانی نیست؛ اما در انتخاباتی مدعی تقلب هستند که هم ناظر و هم مجری اصلاح طلب‌ها بودند.

اینکه امروز اصلاح طلبان خواهان ابطال انتخابات شورای شهر اهواز شدند را به حساب حمایت از حق مردم نگذارید آنها نمیخواهند زیر بار انتخاب مردم بروند حتی اگر شهر دو سال به دست شهرداری انتصابی از سوی استاندار کم تجربه اداره شود. دعواهای بچگی تمام شده است، گفتمان "یا من بازی یا بازی خراب" نزد مردم جایگاهی ندارد، شهروندان می خواهند خاطره شوراهای اصلاح طلب قبلی را از یاد ببرند، همین.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,

 سیدعلیرضا شریفی

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه