اخبار داغ

در گفتگو با خالق اثر خاک های نرم کوشک مطرح شد؛

دشمن به برخی افراد در داخل نظام پر و بال داد تا به ارزش ها صدمه بزند

دشمن به برخی افراد در داخل نظام پر و بال داد تا به ارزش ها صدمه بزند
نویسنده دفاع مقدس گفت: افراد حزب الهی و دوستدار انقلاب و نظام آن گونه نیستند که ضعف داشته باشند تا از هر کسی ضربه بخورند بلکه مطیع امر ولی فقیه هستیم وگرنه اشاره رهبر انقلاب ، افرادی را که از داخل به نظام ضربه می زنند را مانند کف روی آب به راحتی جمع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عاکف نویسنده کتاب ارزشمند و پر تیراژ "خاک های نرم کوشک" در سالروز حماسه فتح خرمشهر در گفتگو با خبرنگار  زنان قم، اظهار داشت: کلام امام خمینی (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش ها است و ذهن را به سمت دیگری سوق دادند در واقع تمام کننده بحث های پیرامون خرمشهر می باشد زیرا آن افرادی که به خرمشهر رفتند، به لطف خدا و مدد الهی جلو رفتند و حماسه آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی افزود: در زمان جنگ به لحاظ شرایط مادی و تسلیحاتی با دشمن برابری نمی کردیم و دشمن هم تنها صدام و رژیم بعثی نبود بلکه کشورهایی مانند شوروی و آمریکا که در جنایت مطرح بودند از صدام حمایت می کردند و جریان جنگ هشت ساله بر علیه ایران با اتحاد شوروی و آمریکا در همین ماجرا اتفاق افتاد.

,

عاکف تصریح کرد: فتح ارزش ها، ما را به جایی رسانده است که اکنون فرزندان این مملکت البته نه بچه های ایران از آن نوعی که ایران پرستان می گویند بلکه بچه های مکتب اهل بیت که فاتح ارزش های انسانی بودند به سوریه می روند و در بسیاری از جریان ها مانند ماجرای فتح القصیر، حلب و حمص و .. به دلیل این که ارزش ها ادامه پیدا کرد،.موثر می شوند.

,

 وی ادامه داد: آن چیزی که دنیای استکبار به جنگ با ما آمده است جنگ نفوذی می باشد و دشمن فهمیده است برای این که ارزش ها را از ما بگیرد ، نمی تواند رودر رو حریف ملت ایران بشود بنابراین به چند عنصر در کشور پروبال داد و به یک سری مسئولیت های کلیدی هدایت کرد و متاسفانه آن ها را به جایی رساندند که از درون به ما ضربه بزنند در نتیجه نمی توانم منکر ضربه نزدن دشمن به ارزش هایمان بشوم اما این آرزو را با خود به گور خواهند برد که ارزش ها را به طور کامل از ما بگیرند.

,

نویسنده حوزه دفاع مقدس با ابراز ناراحتی از برخی شادی های انتخاباتی که خود نوعی از همان ضربه های دشمن به ارزش های مردم ایران است، گفت: وقتی درکنار خیابان های مشهد مقدس، دختری همراه با کشف حجاب  با چندین پسر به اسم شادی انتخابات مانند کرم به هم بپیچند و برقصند همان ضربه زدن به ارزش ها محسوب می شود در صورتی که به بسیاری از کشورها سفر کرده ام و هرگز با با چنین صحنه ای در کنار خیابان روبرو نشدم و این باعث تأسف است.

,

وی تأکید داشت: افراد حزب الهی و دوستدار انقلاب و نظام آن گونه نیستند که ضعف داشته باشند تا از هر کسی ضربه بخورند و نتوانند برخی قضایا را به دست بگیرند ولی مسئله مهم این است که ما تابع ولی فقیه هستیم وگرنه با یک اشاره رهبر معظم انقلاب این افرادی که موجب ضربه زدن به ارزش های نظام می شوند مانند کف روی آب به راحتی جمع می شوند زیرا آن داعشی های حکاک و بی رحم خونریز به لطف امام زمان (عج) حریف مردم نشدند چه رسد به این افراد که بخواهند از داخل به ارزش های ما ضربه بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه