اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

بیش از ۴۵ رزمنده هرمزگانی در عملیات بیت المقدس شهید شدند

بیش از ۴۵ رزمنده هرمزگانی در عملیات بیت المقدس شهید شدند
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه در طول یکروز مردم شهر بندرعباس، ۳۳ نفر از شهدای عملیات بیت المقدس خود را تشییع کردند، گفت: بیش از ۴۵ رزمنده هرمزگانی در عملیات بیت المقدس شهید شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رضا ترابی در گفتگو با ندای ساحل؛ اظهار داشت: سوم خرداد متعلق به همه تاریخ است چون در ۳۵ سال پیش و در چنین روزی اتفاقی افتاد که نه حتی دشمنان ما حتی خود ماهم باور نمی‌کردیم که این خرمشهر آزاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

وی ادامه داد: صدام معلون با تمسخر اعلام کرد که اگر لشکریان ایرانی بتوانند خرمشهر را از ما پس بگیرند ما کلید طلایی شهر بصره دومین شهر عراق تقدیم می‌کنم، اما رزمندگان به پشتوانه مردم و لبیک به امام راحل خرمشهر را آزاد کردیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه نکته که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: چون معتقدیم این کار از دست ما خارج شده بود به فرمایش امام راحل؛ خرمشهر را آزاد کرد و مردم و رزمندگان ما وسیله این آزادی بودند.

,

ترابی در خصوص تعداد شهدای عملیات بیت المقدس گفت: بیش از ۴۵ رزمنده هرمزگانی شهید شدند که می‌توان به شهیدان بدرالدینی، اسلام زاده و شهید خرمی اشاره کرد که از مسئولین سپاه استان بودند.

,

وی در این رابطه اظهار داشت: در یک روز مردم شهر بندرعباس ۳۳ نفر از شهدای عملیات بیت المقدس را تشییع کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه