اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

ذره ای از آرمان انقلاب و شهدا عدول نخواهیم کرد

ذره ای از آرمان انقلاب و شهدا عدول نخواهیم کرد
امام جمعه اردبیل در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه این استان اظهار داشت: ذره ای از آرمان انقلاب، شهدا و امام عدول نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنرانی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در میدان صبحگاه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد با تبریک این روز اظهار داشت: شهدا مایه عزت و سربلندی ملت و نظام شدند و 19 ماه پس از اشغال خرمهشر آن را از چنگ دشمن بازپس گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه صدام در آن روزگار با مغرور شدن به تجهیزاتی که استکبار در اختیارش گذاشته بود؛ گفته بود" اگر ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را تحویل ایران خواهم داد" اظهار کرد: دیدیم که رزمندگان با تکیه بر اراده الهی و ایمان خود، این شهر را آزاد کردند.

,

وی با اشاره به دوران سخت گذشته که در آن حتی ورود سیم خارادار یا سلاح اولیه آرپیچی را ممنوع کرده بودند گفت: امروز ایران در اوج اقتدار و آمادگی دفاعی به سر می برد.

,

عاملی نامگذاری سوم خرداد ماه بنام روز مقاومت را دارای معنی عمیق برشمرد و تصریح کرد: این بدان معنی بوده که ما از آرمان های امام و انقلاب ذره ای عدول نخواهیم کرد زیرا تجربه نشان داده یک قدم عقب نشینی در برابر دشمن پیشروی آنها را سبب خواهد شد.

,

وی گفت: اجتماع اخیر ریاض و واشنگتن ناشی از عقب نشینی در برابر ایران بود. و

,

عاملی گفت: بارها دشمنان این نظام و مقامات اسرائیل اذعان کرده اند که ارزو دارند روزی باشد که از ایران آثاری نمانده باشد!.

,

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: تا مقاومت وجود دارد خواب دشمن تعبیر نخواهد شد و در این راه باید رهرو شهدا و قدردان آنان بوده و وظیفه خود را ادا کنیم.

,

آیت الله سید حسن عاملی در پایان سخنان خود گفت: پادگان های ما چون مسجد مقدس بوده زیرا تمام عزت و عظمت مسلمانان به برکت آمادگی سربازان نظام است.

,

در ادامه مراسم با اهدائ لوحی از تعدادی از پاسداران و مسئولین معاونت ها تجلیل شد و تعدادی از افسران سپاه نیز ترفیع درجه یافتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه