اخبار داغ

امام جمعه طارم:

امضای سند ۲۰۳۰ جاسوسی غربی ها در تمام شئون کشور است

امضای سند ۲۰۳۰ جاسوسی غربی ها در تمام شئون کشور است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: امضای سند ۲۰۳۰ جاسوسی غربی ها در تمام شئون کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته ایثار و مقاومت مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی صبح امروز با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام محمد صادقی پور در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: امنیت و آرامش موجود در کشور حاصل خون پاک هزاران شهید هشت سال دفاع مقدس است و برای این انقلاب هزینه های زیادی شده است که باید قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم.

,

وی با اشاره به عواملی که باعث سقوط شهرخرمشهر شد افزود: عدم آمادگی مسئولان کشور برای مواجهه با شرایط جنگ، اشتباه بودن استراتژی جنگ و نگاه نادرست بنی صدر به نیروهای انقلابی از جمله این موارد محسوب می شد.

,

امام جمعه شهرستان طارم اساسی ترین وظیفه سپاه و بسیج را برقراری امنیت و حفاظت از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی دانست و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس مشخص شد آنهایی که سپر بلا بوده و به دل دشمن زدند و عرصه را بر آنها تنگ نمودند همین نیروهای انقلابی هستند.

,

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره سالروز فتح خرمشهر آن را فتح الفتوح دانست و گفت: تعداد ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته از حزب بحث عراق توسط رزمندگان اسلام از نتایج این عملیات بزرگ بود.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ که دشمنان اسلام می گویند رهبر انقلاب آن را تأیید کرده است این تهمت به نائب امام زمان(عج) و جاسوسی در تمام شئونات کشور است.

,

حجت الإسلام صادقی پور تصریح کرد: باید مواظب بود تا شرایط کشور تحت تأثیر انتخابات قرار نگیرد چون این سند یک سند خطرناکی است که امضاء، ابلاغ و اجرا شده است که با نهیب مقام معظم رهبری به مسئولان و وزیران دولت، سه وزیر دستور توقیف این سند را صادر کردند همانگونه که با نهیب ایشان به حکام آل سعود جنازه حجاج ایرانی به خاک وطن اسلامی انتقال داده شد.

,

امام جمعه طارم ضمن گرامیداشت ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری اظهار داشت: این روز بنام روز دزفول نامگذاری شده است که مردم این شهر بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۶۰۰ نفر شهید نثار انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن نمودند.

,

گفتنی است رژه موتوری بمناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط بسیجیان سپاه ناحیه طارم در مرکز شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد.

,

IMG_3265

, IMG_3265, IMG_3265,

IMG_3283

, IMG_3283, IMG_3283,

IMG_3267

, IMG_3267, IMG_3267,

IMG_3288

, IMG_3288, IMG_3288,

IMG_3269

, IMG_3269, IMG_3269,

IMG_3275

, IMG_3275, IMG_3275,

IMG_3276

, IMG_3276, IMG_3276,

IMG_3302

, IMG_3302, IMG_3302,

IMG_3301

, IMG_3301, IMG_3301,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه