اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان:

فتح خرمشهر روزی مهم وماندگار در کل­ تاریخ ایران اسلامی

فتح خرمشهر روزی مهم وماندگار در کل­ تاریخ ایران اسلامی
نماینده مردم شرق استان کرمان گفت:فتح خرمشهر نه یک واقعه نظامی، بلکه یک مفهوم انسانی بود و اینچنین­ ­بود که فتح خرمشهر تبدیل شد به نقطه عطفی ­برای هشت سال دفاع مقدس و روزی مهم وماندگار در کل­ تاریخ ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله نیکزادی در گفت و گو با صبح کویر ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت:سوم خرداد سال 61 ، روزی که خرمشهر آزاد شد ­ما ایرانیان غیرت ، صلابت ، شجاعت و تبعیت از ولی فقیه خود را به جهانیان ثابت کردیم ­و نشان دادیم اگر اینگونه باشیم ­پیروزی حتمی ست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

نماینده مردم شرق استان بیان داشت: فتح خرمشهر نه یک واقعه نظامی، بلکه یک مفهوم انسانی بود و اینچنین­ ­بود که فتح خرمشهر تبدیل شد به نقطه عطفی ­برای هشت سال دفاع مقدس و روزی مهم وماندگار در کل­ تاریخ ایران اسلامی است.

,

وی افزود:اما هرچند که امروز بعد ­از 30 سال، ظاهرا جنگ نظامی به پایان رسیده است اما جنگ وجبهه ای دیگر گشوده شده است که باید با صلابت ، عقلانیت وشجاعت باتمام ادوات وامکانات و بااستفاده از نیروهای انسانی کاردان وکارآمد به نبرد با دشمنی به نام فقروبیکاری برویم ­و پرچم آبادانی ، توسعه و اعتلای ایران را­ بر فراز قله های پیشرفت دنیا به اهتزاز در آوریم وبار دیگر به تمام دنیا نشان دهیم که" ایرانی می تواند".

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه