اخبار داغ

امام جمعه شاهرود:

فتح خرمشهر اثبات شعار ما می توانیم ایرانیان به جهانیان بود

فتح خرمشهر اثبات شعار ما می توانیم ایرانیان به جهانیان بود
امام جمعه شاهرود گفت: عملیات بیت المقدس روند معادلات نظامی و جهانی دشمن را تغییر داد و اثبات شعار ما می توانیم ایرانیان به جهانیان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهرود همزمان با سوم خرداد ماه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این آیین با گرامیداشت فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر با بیان اینکه عملیات بیت المقدس از 10 اردیبهشت آغاز شد و تا سوم خرداد ماه ادامه داشت گفت: در این عملیات 5500 متر مربع از اراضی شده کشور آزاد شد، تعداد اسرای عراقی در این عملیات بیش از دو هزار و 800 نفر بود و همچنین خرمشهر عزیز از 578 روز اشغال به دست رزمندگان ایران آزاد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه عملیات بیت المقدس اثبات شعار ما می توانیم ایرانیان به جهانیان بود اظهار کرد: این عملیات روند معادلات نظامی و جهانی بیگانگان را تغییر داد، دشمن در خرمشهر موانع تاکتیکی فراوانی ایجاد کرده بود که حتی نزدیک شدن به این موانع برای رزمندگان ایرانی دشوار و غیر قابل باور بود اما به توکل به خدا و پشتیبانی ولایت فقیه رزمندگان ایران از این عملیات سربلند بیرون آمدند.

,

امام جمعه شاهرود با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" افزود: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس، فتح الفتوحی برای ایران اسلامی و درسی بزرگ برای همه ما است.

,

امینی با اشاره به نام گزاری سال روز آزاد سازی خرشمهر به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: فتح خرمشهر درس های بزرگی برای مسئولان و ملت ایران به همراه دارد که شکست برای ملت و کشوری که مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی داشته باشد مفهومی ندارد و این ملت و کشور هیچ گاه شکست نخورده و همیشه پیروز میدان هستند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه