اخبار داغ

آزادسازی خرمشهر نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است

آزادسازی خرمشهر نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است
یک تحلیلگر مسائل سیاسی در مراسم صبحگاه مشترک در تفرش گفت: فتح خرمشهر، مناسبتی ملی برای همه مستضعفان است و جزء ایام الله ها در تاریخ انقلاب اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، صبحگاه مشترک در ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

یک تحلیلگر مسائل سیاسی:

, یک تحلیلگر مسائل سیاسی:,

فتح خرمشهر، مناسبتی ملی برای همه مستضعفان است

, فتح خرمشهر، مناسبتی ملی برای همه مستضعفان است, فتح خرمشهر، مناسبتی ملی برای همه مستضعفان است,

حسینی، یک کارشناس سیاسی در این مراسم گفت: فتح خرمشهر، مناسبتی ملی برای همه مستضعفان است و در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله ایام الله هایی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

,

حسینی اظهار کرد: قیام امام خمینی(ره) از خرداد ماه سال 42 آغاز شد و همین قیام الهی توانست ملت ایران را از ظلمت حکومت طاغوت نجات دهد. امام خمینی (ره) با ارائه راهبرد مبتنی بر نظریه دینی و فرمول «نه شرقی و نه غربی» یک الگوی جدید اسلامی را مطرح کرد و توانست منافع شرق و غرب را به چالش بکشاند.

,

وی با بیان این مطلب که اقدام امام خمینی(ره)، معادلات دشمن را برهم زد و به همین دلیل دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، افزود: دشمن از کانالهای مختلفی برای ایجاد بحران برای انقلاب اسلامی استفاده می کنند؛ اما با این وجود نتوانسته اند انقلاب امام خمینی(ره) را محدود کنند.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی، بیان کرد: باورهای صادقانه و خداباوری سبب پیروزی خرمشهر شد و همین خداباوری می تواند یک تا هزار خرمشهر دیگر را آزاد کند.

,

حسینی یادآور شد: یکی از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی، زایش و پویایی آن است و به همین دلیل است که علیرغم همه مشکلات و تحریمهایی که از ابتدای پیروزی انقلاب در کشور ایران وجود داشته است، پیشرفتهای متعدد و چشمگیری در همه عرصه ها از جمله نانو، صنعت موشکی و .... توسط دانشمندان داخلی کشور ایجاد شده است.

,

وی تاکید کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، راهبرد امنیتی دشمنان به هم خورد و توان نظامی آنها تقسیم شد؛ به همین دلیل است که امروز دشمن با حربه های جدید نظیر ناتوی فرهنگی، تهاجم و نفوذ درصدد تغییر باورهای مسئولین و ذائقه مردم است.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: این تفکر که راه سعادت ایران در گرو ارتباط با آمریکا است، تفکر غلطی است چراکه آمریکا دشمنی است که تنها به منافع خود می اندیشد و از هر راهی برای تحقق اهداف پلید خود استفاده می کند.

,

حسینی خاطر نشان کرد: پاسداشت امنیت ایجاد شده در کشور امری مهم است؛ این امنیت مرهون خون شهدایی است که در حماسه فتح خرمشهرها به شهادت رسیده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:,

 فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است

,  فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است,  فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است,

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن بیان خیرمقدم گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزشها است. فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگو برای پیروزی حق بر باطل است.

,

صادقی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرموده بودند خرمشهرهای دیگری در پیش است، اظهار کرد: در خرمشهرهای دیگر بنابر مقتضیات زمان، مسائل دیگری مطرح می شود.

,

وی به شاخصه های فتح خرمشهر، اشاره کرد و افزود: خدایی بودن، اطاعت پذیری از ولایت، اتحاد و انقلابی بودن از شاخصه های قابل تعمیم فتح خرمشهر است. همه نیروها اعم از نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش با یکدیگر متحد شدند و تنها برای خدا، امر ولایت فقیه زمان خود را اجرا و خرمشهر را آزاد کردند.

,

شعر، تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه پیامکی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه