اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز خبرداد؛

غبار روبی مساجد شهرستان نی ریز در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

غبار روبی مساجد شهرستان نی ریز در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
با هدف پاکیزه کردن مساجد شهرستان نی ریز رای حضور باشکوه و پرشور شهروندان هر ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی مساجد شهرستان نی ریز انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ هر ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی مساجد شهرستان نی ریز صورت می پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛ ,

 

,

 حجت الاسلام میرزایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: هر ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی مساجد شهرستان  با هدف پاکیزه کردن آنها برای حضور باشکوه و پرشور شهروندان انجام می شود.

,


حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: در این مراسم همه قشرها به ویژه جوانان با جارو کردن، گرد گیری، عطر افشانی، غبار روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می روند.

,
,


میرزایی با اشاره به اینکه در این ماه پر فضیلت، ویژه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که در مناسبت های مختلف با حضور اهالی محله و هیئت امناء مساجد و حسینیه ها برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی و سلامت، جزء خوانی روزانه قرآن کریم، برگزاری مراسم افطاری از جمله ویژه برنامه های مهم در ایام ماه مبارک رمضان است.

,
,


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز تاکید کرد : حضور نوجوانان در مراسم غبار روبی می تواند عامل آشنایی و حضور بیشتر این قشر در مساجد را فراهم کند.

,
,


به گفته ریس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز  در قالب طرح تکریم و غبار روبی مساجد شهرستان اداره اوقاف و شبکه بهداشت و درمان  اقدام به تحویل اقلام بهداشتی و شوینده، خواهند نمود .

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه