اخبار داغ

در آستانه سوم خرداد صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس درشهرستان بن

تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس درشهرستان بن
در آستانه سالگرد عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات از انها دلجویی و بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات بیت المقدس  و آزادسازی خرمشهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بن و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  از خانواده  شهدای والامقام در سطح شهرستان بن  دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر،,

در این دیدارها سیداصغر موسوی  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بازدید و سرکشی از خانواده های محترم شهدای عزیز مایه خیر و برکت برای ما خواهد بود و ما خود را موظف به این کار می دانیم، متاسفانه امروز برخی از افرادی که مسئولیت در این نظام دارند از این کار خداپسندانه که وظیفه اصلی ما است غافل هستند و آنگونه که باید و شاید از خانواده های شهدا و پدر و مادر شهید و خانوادهد شهدا دیدار و سرکشی نمی کنند.

وی بیان کرد: در جنگ‌های دنیا هیچ شهری ۳۵ روز مقاومت را نداشته، اما در خرمشهر این اتفاق بی‌بدیل رخ داد و ۶ هزار نفر از رزمندگان اسلام در عملیات‌ آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند.

موسوی افزود: به واقع  پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر معادلات دشمنان ایران اسلامی را بر هم زد و خونی دوباره از غیرت و شهامت در دفاع از کیان کشور و ارزشهای ناب دینی در رگ های انقلاب شد.

این مسئول گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثاگران عزیز را یک وظیفه اخلاقی و عمومی برای مسئولان دانست و  افزود: امروز بعد سالها باید ما مروج فرهنگ جهاد و شهادت باشیم چرا که  شهدا اساس و مایه عزت و سر افرازی ملت ایران اسلامی هستند.

در ادامه وصیت نامه شهید مرتضی درعلی  قرائت شد و توسط برادر این شهید والامقام خاطراتی از آنها برای حاضرین بیان گردید.
 
لازم به ذکر است، عملیات بیت‌المقدس طی چهار مرحله برای آزادسازی خرمشهر انجام گرفت که با جانفشانی شهدای والامقام و رزمندگان اسلام استحکامات دشمن بعثی در هم شکست که این پیروزی غرورآفرین نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,


.






انتهای پیام/
, ,
,
, ,
, ,
,
, ,
,
,
,
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه