اخبار داغ

یادداشت/

استاندار خوزستان بخواند!

استاندار خوزستان بخواند!
بگونه ای برخورد نکنند که برای مردم شائبه هایی پیش بیاید و خدای ناکرده مردم گمان کنند بخاطر "رای آوردن بعضی ها" و "رای نیاوردن بعضی ها" به این حواشی دامن زده می شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،در شلوغ بازاری انتخابات ریاست جمهوری و در شرایطی که بجای #قحطی_کره و #قحطی_دارو که جناب جهانگیری و روحانی مدعی بودند با برجام توانسته اند مردم را از این دو نعمت الهی متنعم کنند و درست در وسط همین اوضاع و احوال در برخی نقاط مواجه شدیم با پدیده عجیب و غریب #قحطی_تعرفه! خب بگذریم، از مجاری قانونی پیگیریم و انشاالله انتظار داریم دادگستری خوزستان و خصوصا دادستان محترم استان همچون سایر استانها و بلکه قوی تر و مقتدرتر با #مجریانی که احیانا تخلف یا دخالت نابجایی کرده اند برخورد قاطع کنند و یقین بدانند که این اقدام باعث تقویت نظام اسلامی و حتی دولت محترم خواهد بود و البته مردم هم پشتیبان و حامی آن ها هستند بیش از پیش!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
بله! درست در همین شلوغ بازاری ها متوجه شدیم که حرف و حدیث هایی در مورد انتخابات شورای شهر اهواز مطرح شده و عده ای بر طبل #ابطال انتخاب مردم می نوازند! بدیهیست که نباید پیشداوری کرد و بدیهیست که هیچ کس از تخلفات رایج انتخاباتی دفاع نمی کند اما من این وسط یک حرف صریح و صمیمی دارم با جناب #شریعتی، سابقا که آزمایشگاه نرگس کیانپارس مشغول بودند توفیق دیدارشان را نداشتم اما یک سالی که استاندار خوزستان شده اند در برنامه های مختلف حال و احوال کرده ایم باهم! 
,
جناب اقای استاندار دولت تدبیر و امید! لطفا تدبیری بیاندیشید که به تخلفات انتخابات شورای شهر رسیدگی شود اما بگونه ای برخورد نکنند که برای مردم شائبه هایی پیش بیاید و خدای ناکرده مردم گمان کنند بخاطر "رای آوردن بعضی ها" و "رای نیاوردن بعضی ها" به این حواشی دامن زده می شود! یقینا جنابعالی مدافع حقوق مردم هستید، پس لطفا به دوستان "تاکید" بفرمایید. سپاس.
,
اسماعیل معنوی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه