اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایستادگی در مقابل استکبار فتح خرمشهرها را در پی دارد

ایستادگی در مقابل استکبار فتح خرمشهرها را در پی دارد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همه دغدغده های شهید شده در فتح خرمشهر آن است که ارزشها را حفظ کنید و در مقابل استکبار، بیگانه و غرب بایستید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در صبحگاه مشترک نیروهای مصلح استان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و باید روی این موضوع تمرکز، تفکر و تعقل داشت اظهار کرد: فتح خرمشهر به گفته امام راحل فتح خاک و زمین نیست بلکه فتح ارزش هاست.

وی تصریح کرد: فتح ارزش ها از دیدگاه امام راحل همان هایی است که قسمتی از آن ها را در وصیت ها اشاره می کنند و می فرمایند ما مفتخریم که پیرو قرآن، ایمان و پیرو اسلام ناب هستیم.

نکونام با اشاره به اینکه ما نباید از نهج البلاغه و صحیفه سجادیه فاصله بگییریم اذعان داشت: اگر امام انقلاب کرد و در این مسیر پرچم بلند کرد و جلو افتاد برای اینکه این ارزش های اسلامی را در جامعه سای و جاری کرد پس ما نیز بکوشیم از این ها فاصله نگیریم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ سال است که ازآن حماسه عظیم می گذرد عنوان کرد: به خود آییم و ببینیم سبک زندگی ما را غرب و بیگانگان تعریف نکنند.

نکونام ادامه داد: مبادا افکار بیرون نوع علم مان، طرز تفکرمان، سبک زندگی، تصمیم گیری ها، انتخابات، اداره جامعه، سیاست ورزی مان و خانواده، بازار و اقتصادمان از بیرون برای ما بیایید و ارزش های امام پشت سر گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مقابل فرهنگی که برای شما می آورد بایستید و نگذارید فرهنگ غرب در زندگی شما نفوذ کند.

فرهنگ ایران اسلامی باید خدامحور باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ ما باید قران خدامحور باشد نه دنیامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور.

نکونام اظهار کرد: مردم روی تقوا و دین مداری متمرکز باشید و دین خود را سفت بچسبید نگذارید دین تان را متزلزل کنند مردم این ارزش امام است و مسلمان بمانید و مسلمان بمیرید.

فتج خرمشهر را پاس بدارید

نکونام اظهار کرد: ارزش ها را حفظ کنید به خیر روی آوردید و از آمریکا دوری کنید او شر مطلق است.

وی اذعان داشت: خرمشهریان به خود ببالید که زیر پرچم اسلامی هستید شما عزت و آزادی دارید زیر پرچم اسلام بمانید و مراقب باشید اینها در کشورتان راه پیدا نکند.

نکونام در پایان تاکید کرد: بیدار باشید تا دشمن نفوذ نکند چراکه نفوذ خطرناک است بیدار باشید که چه می کند ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و رستگاری در سایه ادامه دادن این راه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فرهنگ ایران اسلامی باید خدامحور باشد,
,
,
,
,
,
, فتج خرمشهر را پاس بدارید,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه