اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان:

فتح خرمشهر نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود

فتح خرمشهر نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دفاع مقدس بود این روز، روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام سید محمدرضا علوی ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از رویدادهای باشکوهی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون ستاره‌ای پرفروغ در آسمان اقتدار و سربلندی ایران عزیز می‌درخشد، در این میان حماسه آزادسازی »خرمشهر» نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی، با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب، حمله به روحیه ایثار و شهادت طلبی را در دستور کار خود قرار داده است.

علوی در ادامه گفت: سوم خرداد روزی‌ است که فاتحان و حماسه‌آفرینان آن رویای دشمنان اسلام را نقش‌ بر آب کردند و اندیشه تسلط بر ایران اسلامی برای همیشه باطل شد.

امنیت و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان تاکید کرد: امنیت و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان میهن اسلامی دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

علوی خاطرنشان کرد: در این روز رزمندگان اسلام در برابر بیش از ۴۸ کشور آن روز به سرکردگی صدام ملعون که اجتماع کرده بودند تا نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، سینه سپر کردند و مانع تحقق مطامع شوم دشمنان شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دفاع مقدس بود، بیان کرد: این روز، روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.

علوی گفت: آنچه باعث پیروزی و اقتدار ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم این انقلاب شد، روحیه انقلابی و پیروی از مکتب عاشورای امام حسین (ع) بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, », .,
,
, .,
,
, .,
,
, امنیت و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا هستیم,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه