اخبار داغ

اشتغال مهمترین خواسته بوکانی ها از دولت

اشتغال مهمترین خواسته بوکانی ها از دولت
بیکاران بوکانی نیز که امروز و به استناد آمار های رسمی ۲۲ درصد کل جمعیت شهرستان را به خود اختصاص دادندرای بار دیگربه وعده های اشتغال زایی حسن روحانی در کارزار انتخاباتی جواب مثبت دادند تا این بار شاهد کاهش آمار بیکاری در سطح شهرشان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،ایران اسلامی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با حضور بیش از ۴۱ میلیون نفر پشت سر گذاشت و بار دیگر حجت‌الاسلام روحانی برای دومین بار با وعده های خود با اکثریت آراء به عنوان رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

مردم بوکان نیز در این انتخابات باشکوه و همچنین انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور دوازدهم سهم ویژه داشتند تا شاهد عملی شدن وعده های بیشمار وی و کاهش مشکلات عدیده سومین شهر پرجمعیت استان طی چهار سال بعدی دولت تدبیر امید باشند.

,

حسن روحانی در هنگامه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و حتی پیش از آن نیز برای پیروزی در انتخابات دوازدهم وعده‌های زیادی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به مردم داد که شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها وعده اشتغال بیکاران بود.

,

بیکاران بوکانی نیز که امروز و به استناد آمار های رسمی ۲۲ درصد کل جمعیت شهرستان را به خود اختصاص دادندرای بار دیگربه وعده های اشتغال زایی حسن روحانی در کارزار انتخاباتی جواب مثبت دادند تا این بار شاهد کاهش آمار بیکاری در سطح شهرشان باشند

,

طبق گزارش‌ رسمی معتبرترین مرکز آماری کشور دولت ۴ سال گذشته حسن روحانی در افزایش نرخ بیکاری جوانان بین ۵ دولت گذشته رکوردشکنی داشته است، با این حال جوانان و بیکاران بوکانی برای بار دوم با اعتماد به دولت تدبیر و امید چشم به راه تغییرات اساسی در بحث ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری هستند.

,

هرچند شاید وعده کاهش بیکاری در شهری همانند بوکان که طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید شاهد هیچ گونه کلنگ زنی در بخش صنعت نبوده و همچنین شهرک صنعتی ان نیز با چندین کارگاه راکد و نیمه راکد رو به رو است وعده رویا پردازانه ای باشد.

,

بوکانی ها در روز ۲۹ اردیبهشت با حضور چشم گیر خود پای صندوق های رای و انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور با بیش از ۸۰ هزار رای پیام شفافی را به دولت مردان پاستور نشین و مدیران شهرستانی ارسال کردند و آن هم به سرانجام رساندن وعده های انتخاباتی بویژه کاهش بیکاری در این منطقه محروم بود.

,

جدای از مشکل بیکاری به عنوان مهمترین دغدغه مردم بوکان رسیدگی به وضعیت اسف بار راه های مواصلاتی این شهرستان نیز به عنوان یکی دیگر از مهم ترین خواسته های مردم این شهر از دولت دوازدهم به شمار می ایند.

,

راه های که تنها در سال ۹۵ بیش از ۸۵ خانواده بوکانی و غیر بوکانی را داغدار کرد و  همین چند روز پیش نیز چهار نفر از اهالی روستای داشبند را به کام مرگ فرستاد.

,

دولت روحانی و مدیران آن در شهرستان بوکان بایستی قدردان حضور ۸۰ درصدی مردم این شهر پای صندوق های رای باشند و برای رفع بیکاری و استاندارد سازی جاده های مواصلی ان و همچنین کمبود فضای اموزشی از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

,

بی گمان این بار مردم بوکان برای رفع کاهش مشکلاتشان چشم انتظار حضور شخص رئیس جمهو و وزرای دولت دوازدهم طی چهار سال آینده در شهرشان هستند تا شاهد پاسداشت رای ۸۰ هزار نفری خود توسط پاستور نشینان و همچنین کاهش بیکاری و مرگ و میر جاده ای در سومین شهر پرجمعیت استان باشند.

,

حال باید دید آیا رئیس جمهوری که رای بیش از ۸۰ هزار بوکانی را پشت سر خود دارد تا چه حد می تواند به وعده های خود و خواسته های مردم این شهر جامه عمل بپوشاند و یا همانند ۴ سال گذشته با فرستاندن معاونان جزء بهانه های خاصی برای کم کاری عملکرد خود پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه