اخبار داغ

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:

اعزام بیش از چهار هزار مبلغ برای تبلیغ در ماه رمضان

اعزام بیش از چهار هزار مبلغ برای تبلیغ در ماه رمضان
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به توجه ویژه مبلغین به مناسبت های ماه مبارک رمضان، گفت: امسال بیش از چهار هزار مبلغ به اقصی نقاط کشور اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فرهنگ نگار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی در همایش بزرگ مبلغین ضیافت الهی با اشاره به اعزام مبلغین برای تبلیغ به اقصی نقاط کشور، اظهار داشت: امسال بیش از چهار هزار مبلغ اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: استقرار  روحانی در امامزادگان یکی از اعمال بسیار خوبی است که اتفاق افتاده است که توسط آنها اقدامات فرهنگی و برگزاری نماز جماعت انجام می شود.

,

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره استقبال پرشور مردم از طرح آرامش بهاری، گفت: به دلیل استقبال از طرح آرامش بهاری قرار شده است این طرح با عنوان های دیگر در تمام فصول سال برگزار شود.

,

وی اضافه کرد:  مردم در ماه رمضان بعد از افطار به امامزادگان می آیند و تا سحر می نشینند و بعد از خوردن سحری به منزل خود بر میگرند که در این شب ها خیمه های معرفت با برنامه های خاص و متنوع برگزار خواهدشد.

,

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به مناسبت های ماه مبارک رمضان، بیان داشت: روز دهم ماه مبارک رمضان روز وفات حضرت خدیجه(س) یار پیامبر (ص) می باشد که این روز مورد تاکید مقام معظم رهبری هم می باشد که باید با آن برخورد ویژه ای صورت بگیرد.

,

وی افزود: بعد از این مناسبت به نیمه ماه رمضان می رسیم که ولادت امام حسن مجتبی(ع) قرار دارد که باید یه این مناسبت هم اهمیت خاصی قائل شویم.

,

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با شاره به سنت حسنه وقف، خاطرنشان شد: ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف اهمیت بسیاری دارد؛ در این ماه مبارک دل های مردم آماده پذیرش الطاف الهی است و توجه مردم به مساجد و امامزادگان بیشتر است پس باید در این شب ها به بحث های وقف، ارزش های نظام و انقلاب، جایگاه ولایت فقیه که هدف دشمنان است توجه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه