اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

حماسه خرمشهر معادلات نظامی جنگ تحمیلی را تغییر داد

حماسه خرمشهر معادلات نظامی جنگ تحمیلی را تغییر داد
امام جمعه سرپل ذهاب با تاکید بر نقش مقاومت و مجاهدت رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس گفت : حماسه خرمشهر ضربه مهلکی بر پیکره دشمن بود که معادلات نظامی جنگ تحمیلی را تغییر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۵ روز گردید، ضربه اساسی و تعیین کننده‌ای بر پیکر دشمن وارد ساخت و تمامی معادلات، و ذهنیت هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظامی ایران وجود داشت، تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: بدون تردید سوم خرداد سالروز آزدسازی خرمشهر، یکی از پررنگ‌ترین و پرافتخارترین روزهای تقویم ایرانیان در سی و چهار سال گذشته بوده است.

,

امام جمعه شهرستان حماسه آزادسازی خرمشهر را فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت مردم به ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه‌های متعددی پیش رو دارد که سخت‌ترین این گردنه‌ها و در عین حال ماندگارترین آنها دفاع از استقلال، ‌تمامیت، شرف و به ویژه اندیشه‌ها و باورهای ملت‌ها است.

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه  با بیش از 85هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق ، در جریان هشت سال دوران دفاع مقدس 874شهید،163آزاده و یک هزار و 400 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه