اخبار داغ

شبکه الجزیره در امارات فیلتر شد

شبکه الجزیره در امارات فیلتر شد
در پی انتشار برخی سخنان منتسب به امیر قطر درباره ایران، دولت امارات کانال ماهواره‌ای الجزیره و سایت این شبکه را فیلتر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی در صفحه توییتر خود نوشت که سایت شبکه الجزیره در امارات فیلتر شده و پخش برنامه‌های آن قطع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی کاربران اینترنتی نیز تصویری از سایت الجزیره که قابل دسترسی نیست در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و از فیلتر شدن این شبکه در امارات خبر دادند.

,

رسانه‌های عربی بامداد امروز چهارشنبه اظهاراتی را به نقل از «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر درباره ایران، رژیم صهیونیستی و آمریکا منتشر کردند. با این وجود خبرگزاری قطر ساعاتی بعد این اظهارات را تکذیب کرد و اعلام کرد که انتساب آن به امیر قطر درست نیست.

,

اخبار منتشر شده در رسانه‌های عربی زبان از جمله «العربیه»، شبکه «اسکای نیوز عربی»، «روسیا الیوم» و چند مورد دیگر از این امر حکایت داشت که امیر قطر در اظهارات امروز خود تأکید کرده است: «ایران یک قدرت اسلامی است و هیچ عقلانیتی در دشمنی با ایران وجود ندارد».

,

تمیم بن حمد آل ثانی همچنین گفته است:‌ «ایران یک قدرت اصلی برای حفظ ثبات در منطقه است».

,

اما اینکه منشأ اصلی این اخبار در خبرگزاری های عربی زبان که همگی نیز منبع خود را خبرگزاری قطر اعلام کرده بودند، کجاست، هنوز مشخص نیست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه