اخبار داغ

در گفت وگو با رزمنده هشت سال دفاع مقدس مطرح شد؛

فتح خرمشهر اقتدار و ابهت نظامی ایران را به جهانیان ثابت کرد/ رمز پیروزی توکل بر خدا و هدایت های پیامبرگونه امام بود

فتح خرمشهر اقتدار و ابهت نظامی ایران را به جهانیان ثابت کرد/ رمز پیروزی توکل بر خدا و هدایت های پیامبرگونه امام بود
رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر اقتدار و ابهت نظامی کشور ایران و قدرت ملت را به جهانیان اثبات کرد به گونه ای که این عملیات پیروزی، سربلندی و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جعفری یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به عملیات آزاد سازی حماسه سوم خرداد اظهار داشت: بدون تردید عملیات بزرگ و غرور آفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال 61 علاوه بر نمایش اتحاد رزمندگان اسلام و اتکای آنان به خداوند، فصل تازه ای را در معادلات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زد و باعث سربلندی ایران در مقابل جهانیان به ویژه آمریکا شد.

وی سال 60 در حالی که 15 ساله بود برای اولین بار به جنگ اعزام و در عملیات های مختلف بیت المقدس، فتح بستان، خیبر، طریق القدس، والفجر 8 و 10، کربلای 4 و 5  توفیق حضور داشته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس انگیزه ورود خود به جبهه های حق علیه باطل راعشق به امام و کشور و ایمان به خدا عنوان کرد و ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند "فتح خرمشهر فتح ارزش ها بود و خرمشهر را خدا آزاد کرد" لذا این پیروزی باعث شد اقتدار و ابهت نظامی کشور ایران و قدرت ملت به جهانیان اثبات شود بگونه ای که این عملیات پیروزی، سربلندی و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه ایمان، توکل به خدا و هدایت های پیامبرگونه امام نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشت، خاطر نشان کرد: وحدت، همدلی، همبستگی ملت ایران و پشتیبانی ملت ایران از فرزندانشان در جبهه ها باعث شد این پیروزی رقم و خرمشهر آزاد شود.

جعفری با بیان اینکه رزمندگان آن زمان با لبیک به ندای رهبر زمان خود این آرامش را با به ارمغان آوردند، گفت: جوانان امروزه باید پشتیبان نظام و انقلاب باشند و با مرور خاطرات و برنامه های آن زمان خصوصا آزادی خرمشهر بدانند این مملکتی که امنیت در آن موج می زند به راحتی به دست نیامده است.
 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه