اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 71 پیاده مکانیزه پادگان ابوذر:

سوم خرداد تجلی الطاف الهی بر مردم است

سوم خرداد تجلی الطاف الهی بر مردم است
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 71 پیاده مکانیزه پادگان ابوذرگفت: سوم خرداد وحماسه فتح خرمشهر که فتح ارزشهای ناب اسلامی بود روزی است که تجلی الطاف الهی برمردم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام اکبر مرادپور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس نمادی زیبا،غروز انگیز و به یادماندنی از مقاومت،ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زی درا,

 

,

وی افزود: چنانچه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» سوم خرداد تجلی گر الطاف خداوندی بر این مردم بود.

,

 

,

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 71 پیاده مکانیزه پادگان ابوذرتصریح کرد: آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروی های مسلح کشور، ارتش،سپاه و بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروهای بسیج بود،که باعث شد تمامی معادلات،باورها و ذهنیت های را که در مورد توانایی و قابلیت های نظام  جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و نصرت الهی را نصیب این ملت کند.

,

 

,

وی در پایان گفت: رزمندگان اسلام با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه