اخبار داغ

امام جمعه گچساران:

فتح خرمشهر،فتح ارزش ها و آرمان های ملت ایران بود/اجلاس سران عرب با ترامپ همانند یک طبل توخالی است

فتح خرمشهر،فتح ارزش ها و آرمان های ملت ایران بود/اجلاس سران عرب با ترامپ همانند یک طبل توخالی است
امام جمعه گچساران گفت:فتح خرمشهر ،فتح ارزش هاو آرمان های ملت ایران بود یعنی موانع ارزش ها را از سر راه برداشتیم تا مردم دنیا بفهمند ملت ایران در سایه ایمان ، تقوا و بندگی خداوند قدرت پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح درگچساران با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهرگفت:حضرت امام (ره) فرمودند:فتح خرمشهر ،فتح خاک نیست بلکه فتح و کنار زدن موانع ارزش هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

وی افزود:آنچیزی که سبب فتح خرمشهر شد ایمان بود،رزمندگانی که خرمشهر را آزاد کردند با ایمان و با اعتقاد و با تکیه برخداوند این فتح بزرگ را رقم زدند.

, .,

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به نشست اخیر ترامپ با سران کشورهای عربی اظهارکرد:در حقیت این اجلاس به مثابه یک طبل تو خالی می ماند و هیچ تاثیری در اراده آهنین سربازان اباعبدالله (ع)ندارد.

,

وی گفت: می گویند سعودی ها بالغ بر صدمیلیارددلار از آمریکا تسلیحات خریداری کرده است و در ضمن گفتگویی کرده اند که ایران موشک های بالستیکش را جمع کند ،که باید در پاسخ گفت خیلی عقب تر از این هستید،اگر سلاحی هم باشد اما مردی نباشد و اراده ای نباشد که از این سلاح ها استفاده کند همانند یک سنگ بی اثر می ماند.

, ،,

حجازی تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر،در حال تسخیر جهان است و اینکه 50کشور در یک نشست با ترامپ می نشیند و برنامه طرح می کنند که چکار کنند دلیل بر ضعف آنها است.امام راحل فرمودند: انقلاب جهانی می شود، یعنی در جهان انسان ها به دنبال حریت ، آزادی و آگاهی اند و به دنبال منجی می گردند و آن نقطه از ایران شروع شده است .

,

 وی تصریح کرد:امروز دشمنان بشر احساس خطر می کند و این نوع دیدارها و نشست ها دلیل بر احساس خطر آنهاست که باید بیشتر بترسند.باید هوشیار باشم که ممکن است آن شجره ملعونه ای که در برون کشور است در داخل کشور ثمر دهد و اگر مشی و مسیر شهادت را فراموش کنیم و خدای ناکرده این تفکر ذره ای جای پای پیدا کرد آنوقت خطرناک است.

, .,

امام جمعه گچساران گفت:فتح خرمشهر ،فتح ارزش هاو آرمان های ملت ایران بود یعنی  موانع ارزش ها را از سر راه برداشتیم تا مردم دنیا بفهمند ملت ایران در سایه ایمان ، تقوا و بندگی خداوند قدرت پیدا کرده است.

,

وی افزود:آن روزی که شرف مملکت،حریت و آزادی ملت و مملکت در امان باشد و از خطر حفظ شود ولو فرزندان مملت به شهادت رسیده باشند آنروز روز پیروزی و روز بزرگی خواهد بود،بنابراین فتح خرمشهر یعنی فتح ایمان ،عقیده و اراده بود.

,

حجازی تصریح کرد:جنگ جنگ تا رفع فتنه از ایران،یعنی باید فتنه از ایران ریشه کن شود و جهانیان بفهمندکه منجی جهان آن کسی است که ملت ایران شب و روز فریادش می زنندو سربازانش در حال فراهم کردم مقدمات ظهورش هستند.

,

امام جمعه گچساران اظهارکرد:دشمنان در تلاش برای کشانیدن جنگ به درون کشور هستند باجنگ نرم ،انقلاب مخملی و فضای مجازی و متاسفانه دشمنان با امکانات خودمان می خواهند جنگ را به درون کشور بکشاند.

,

وی گفت:عقل ،شرف و عزت مملکت حکم می کند که سنگرها را تطهیر کنیم و صددرصد از درون سنگر مطمئن باشیم تا دشمن از برون کشور کاری نتواند انجام دهدوهروقت بدون شعار و درعمل مطیع محض رهبری شدیم آنوقت دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه