اخبار داغ

رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد؛

خرمشهرهای جدید جنگ اقتصادی است /راه فتح خرمشهرهای جدید اعتماد به جوانان است

خرمشهرهای جدید جنگ اقتصادی است /راه فتح خرمشهرهای جدید اعتماد به جوانان است
احمد سعیدی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: ما خرمشهرهای جدیدی را در پیش داریم و آن خرمشهرهای اقتصادی است برای موفقیت در این حوزه ما همانند دفاع مقدس نیاز به لشکر و فرمانده واحد داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سعیدی رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار  رودبار ما ضمن تبریک حماسه سوم خردادماه گفت: فتح خرمشهر،فتح ارزشهای اسلامی است و این حماسه نه تنها غرب را به وحشت انداخت بلکه شرق و غرب را به چالش انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

وی ادامه داد: فتح خرمشهر از لحاظ امنیتی از اهمیت خاصی برخوردار بود و یک جریان عادی نبود بلکه دست مدد الهی باعث فتح خونین شهر شد.

,

سعیدی با بیان اینکه فتح خرمشهر دو اهمیت ویژه داشت،افزود: با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس جنگ وارد فاز جدیدی شد و یگانهای رزمی و دفاعی واحد شدند.

,

رزمنده وجانباز دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ایران محور مقاومت است چرا که ۱۷هزار شهروند ایرانی از شهدای ترور هستند و امروز ملت ایران در کره زمین یگانه امتی است که محبوب خداست.

,

وی تصریح کرد: ما خرمشهرهای جدیدی را در پیش داریم و آن خرمشهرهای اقتصادی است برای موفقیت در این حوزه ما همانند دفاع مقدس نیاز به لشکر و فرمانده واحد داریم.

,

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس گفت: برخی از مسوولان به انحراف مسیر دشمن را در پیش گرفتند باید این را هم بدانند که دشمن اگر حمله کند کاری به حزب و جناح های سیاسی ندارد ترامپ با امدن به عربستان علنأ اعلام جنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران را کرده است.

,

وی با بیان اینکه هدف اصلی غرب براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهارداشت: با وجود رزمندگان غیور دشمن آرزوی حمله به ایران را به گور خواهد برد.

,

سعیدی عنوان کرد: امروز جبهه جنگ ما اقتصادی است واین جبهه فتح شدنی است به شرط اینکه لشکر اقتصادی را تجهیز کنیم و برای حل مشکلات اقتصادی نباید نگاهمان به بیرون از مرزهاباشد.

,

رزمنده و جانباز دفاع مقدس بیان داشت: با اعتماد به جوانان و دانشمندان می توانیم خرمشهرها را فتح کنیم و تنها راه فتح قله های اقتصادی باور و اعتماد به نیروهای جوان است.

,

وی در پایان افزود: امروز کسانی که در دنیای غرب و اروپا قرار دارند بخش اعظمی از آنها ایرانی هستند که به دلیل نبود تجهیزات در سالهای قبل مغز آنها را ربودند و استفاده می کنند غرب با دزدیدن نخبگان جهان اسلام در حال پیشرفت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه