اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لردگان/

حضور مردم و نیروهای انقلابی در صحنه ها دشمن را مغلوب و منکوب کرد

حضور مردم و نیروهای انقلابی در صحنه ها دشمن را مغلوب و منکوب کرد
فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: آنچه امام راحل به ما یاد دادند مقاومت در برابر استکبار بود و اگر امروز امنیت و آسایش را در کشور شاهد هستیم به برکت همین نگاه و مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام لردگان، سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و در جمع بسیجیان این شهرستان صبح امروز همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن تبریک این روز گفت: رژیم بعثی عراق آغازگر این نبرد نابرابر بود و در این اقدام مردم دلاور، بسیجیان و رزمندگان بودند که شجاعانه در برابر تجاوز دشمن سینه سپر کردند.

وی اضافه کرد: با تجاوز دشمن به خاک ایران اسلامی برای دومین بار زنگ انقلاب در خوزستان به صدا درآمد و حادثه تلخ تصرف خرمشهر نیز حادثه ای بود که در اثر حرکت غلط رییس جمهوری آن زمان بنی صدر رخ داد.

 موسوی اشاره داشت: بعد از عزل بنی صدر، رزمندگان اسلام با رمز یا علی ابن ابیطالب توانستند خرمشهر را از چنگال رژیم بعثی عراق آزاد کنند و بار دیگر قدرت ناشی از ایمان و همدلی خود را به رخ دشمنان بکشند.

وی در ادامه به رمز موفقیت و ماندگاری حماسه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: اگر به درستی بخواهیم سوم خرداد را بفهمیم و بشناسیم، بهترین راه آن برگشت به فرمایشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است زیرا سوم خرداد را حضرت امام خیلی قشنگ توصیف می کنند. امام راحل فرمودند: که "فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش هاست" و "خرمشهر را خدا آزاد کرد" که این جمله بسیار بزرگی است.

سرهنگ موسوی گفت: بیش از  30 سال از فتح خرمشهر می گذرد، مردم نشان دادند در برابر هجمه های دشمن چگونه ایستادگی و در تبعیت از رهبر خود با تمام توان تلاش کردند.

وی بیان داشت: در عملیات فتح خرمشهر کشور ما هیچ امکانات و تجهیزات دفاعی نداشت و ارتش عراق رسماً با استعداد ۴۸ یگان سازمان‌دهى‌شده در قالب تیپ‌ها و لشکرهاى زرهى، مکانیزه و پیاده، با پشتیبانى ۸۰۰ قبضه توپ، ۵۴۰۰ دستگاه تانک و نفربر، ۴۰۰ قبضه توپ ضدهوایى، ۳۶۶ فروند هواپیما و ۴۰۰ فروند هلى‌کوپتر به خاک ایران حمله مى‌کند.

فرمانده سپاه لردگان افزود: آنچه امام راحل به ما یاد دادند مقاومت در برابر استکبار بود و اگر امروز امنیت و آسایش را در کشور شاهد هستیم به برکت همین نگاه و مقاومت و خون شهدا است.

سید مسعود موسوی اشاره داشت: آن چیزی که دشمن را مغلوب و منکوب کرد حضور مردم و نیروهای انقلابی در صحنه ها و ارزش ها است.

وی گفت: اگر امروز دشمن به ذهن و فکرش خطور نمی کند که به کشور ما تجاوز کند به برکت حضور مردان و نیروهای غیور، ولایتی و انقلابی است. امروز ما در منطقه و جزیره ای امنی زندگی می کنیم که دریای آن  پرتلاطم ناامنی است فراموش نکنیم که این انقلاب و ارزشها با خون هزاران شهید بدست آمده است و مبادا بعضی از مسئولین به خون شهدا خیانت کنند و ارزش های انقلاب را به خاطر منافع شخصی زیر پا بگذارند .

 فرمانده سپاه ناحیه لردگان در پایان گفت: متاسفانه صحبت های برخی از مسئولین باعث شد دشمن جسور شود و به منطقه نزدیک شود ولی به گفته مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه های انقلاب بود که دشمن را منکوب و مغلوب کرد و نیروهای ارزشی و انقلابی هرگز این صحنه ها را خالی نمی گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه