اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

ملت ایران خرمشهرهای بزرگتری را به رخ جهان خواهد کشید

ملت ایران خرمشهرهای بزرگتری را به رخ جهان خواهد کشید
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ملت آزاده جمهوری اسلامی ایران خرمشهرهای بزرگتری را به رخ جهان خواهد کشید و مشق آزادسازی خرمشهر را سینه به سینه سرمشق می گیرد چرا که انقلاب اسلامی سیروریت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در صبحگاه  مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد مظهر مقاومت، ایثار، گذشت و پیروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛,

وی افزود: اگر سالروز آزادسازی خرمشهر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ایام الله درج شده است به علت نماد بودن آن در تمامی مظاهر موفقیت ملت مسلمان و ارزشمدار ایران اسلامی است.

,

سردار صادقی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح بود چرا که هم در زمان خودش نمونه های بارز مقاومت مردمی اعم از نیروهای بسیجی، نیروهای ارتشی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی را به نمایش گذاشت و هم رمز مقاومت را در نهضت انقلاب جاری ساخت.

,

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تأکید کرد: قطعا اگر پژوهشگری بخواهد نمادی از مقاومت همه جانبه را مثال بزند ناگزیر باید مقاومت 36 روزه مردم خرمشهر و نیروهای رزمنده دفاع مقدس را مدنظر قرار بدهد فتح خرمشهر نماد مظاهر ملتی انقلابی بود.

,

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی و مردم خرمشهر نشان دادن با دست خالی می تواند در برابر ابرقدرت ها ایستاد، خرمشهر نشان داد با توکل به خداوند می تواند مظهر تمام شکست را به مظهر تمام پیروزی بدل کرد این فتح ظفرمندانه علاوه بر درس مقاومت و ایثار درس ایستادگی در هر زمان را گوشزد می کند.

,

سردار صادقی خاطرنشان کرد: خرمشهر مشق مقاومت در تمامی عرصه های مشکل و خطرناک انقلاب اسلامی را برایمان سرمشق می کند، این ملت با این سرمشق قریب به 40 سال است که ارزشهای دینی و اخلاقی و پیروزی ظفرمندانه را به رخ جهانیان می کشد و در برابر تهدید مستکبران مقاومت می کند.

,

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: ملت آزاده جمهوری اسلامی ایران خرمشهرهای بزرگتری را به رخ جهان خواهد کشید و مشق آزادسازی خرمشهر را سینه به سینه سرمشق می گیرد چرا که انقلاب اسلامی سیروریت دارد و در رگ زمان جاریست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه