اخبار داغ

واکنش فعالین دانشجویی به اظهارات نماینده تبریز درباره فتنه

واکنش فعالین دانشجویی به اظهارات نماینده تبریز درباره فتنه
اظهارات بی مقدار در مورد فتنه 88 و تطهیر چهره‌ی سران فتنه با فرعی خواندن آن‌ها، واکنش دانشجویان را درپی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در پی اظهارات نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز او نیست و در انتخاب وزرا نیز نباید آن را معیار قرار داد، جمعی از فعالین دانشجویی شهر تبریز در گفت‌وگو با آناج به این سخنان واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

اگر مانند اردوغان فتنه‌گران را قلع و قمع می‌کردند خوب بود؟/ کسی که فتنه را خط قرمز نمی‌داند تابع امر رهبری نیست

, اگر مانند اردوغان فتنه‌گران را قلع و قمع می‌کردند خوب بود؟/ کسی که فتنه را خط قرمز نمی‌داند تابع امر رهبری نیست,

طاهری از دانشگاه آذربایجان: آقای بیمقدار باید بداند که فتنه‌گران هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند، هشت ماه عامل بی‌ثباتی کشور شده‌اند، با این حرکات باعث تحریک آمریکا برای اعمال تحریم شده‌اند! خود افرادی که ادعای تقلب می‌کردند به پای صندوق‌های رای آمدند اما امروز می‌گویید فتنه خط قرمز نیست؟!

,

دوستان از صبر و لطافت نظام سوءبرداشت کرده‌اند. اگر مانند اردوغان در ترکیه، آشوبگران را قلع و قمع می‌کردند خوب بود؟! کسی که می‌گوید فتنه خط قرمز نیست یعنی نه به امام تعلق دارد و نه از رهبری پیروی می‌کند؛ چطور میشود تا این حد به گستاخی برسیم؟!

,

اگر 16 میلیون طرفدار رئیسی با این همه تخلف به خیابان‌ها می‌آمدند چه می‌گفتید؟

, اگر 16 میلیون طرفدار رئیسی با این همه تخلف به خیابان‌ها می‌آمدند چه می‌گفتید؟,

شهبازی، دانشگاه پیام نور تبریز: طبیعتا ملاک کشور و اداره آن سخنان بی‌مقدار جناب بیمقدار نیست؛ انتخابات چند روز پیش نشان داد که به مرّ قانون عمل کردن چه معنایی دارد، به آقای بیمقدار باید بگوییم که آیا خوب بود 166 میلیون طرفدار آقای رئیسی با وجود این همه تخلف به خیابان می‌آمدند و کار کشور و دولت آقای روحانی را معطل می‌گذاشتند؟

,

عجیب است که جناب بیمقدار در برابر این همه آشوب و خسارت سکوت می‌کنند! فرض می‌کنیم که ملاک سخنان رهبری نیست، امروز پس از انتخابات 96 برهمگان معلوم شد که ایستادن در برابر آرای مردم یعنی چه و چه اندازه تلخی برای هر دو طرف دارد. امروز هر طیف سیاسی که در انتخابات شرکت کرده اقدامات انجام شده در سال 88 را محکوم می‌کند اما جناب آقای بیمقدار که نماینده مجلس است می‌گوید ملاک فتنه نیست!

,

بیمقدار اگر به خط قرمز نظام اعتقادی ندارد چرا در این نظام نماینده شده است؟

, بیمقدار اگر به خط قرمز نظام اعتقادی ندارد چرا در این نظام نماینده شده است؟,

احمد نظری، دانشگاه فرهنگیان: به آقای بیمقدار باید گفت مگر ملاک انقلاب و کشور سخنان شماست؟ شما اگر به نظام اعتقاد  ندارید چرا در سازکاری که همین نظام ترتیب داده حضور پیدا می‌کنید؟ این خط قرمز را نظام تعیین کرده و باید به آن پایبند باشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه