اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران در دست اجراست / سعی در رفع مشکلات ترافیکی شهر داریم

پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران در دست اجراست / سعی در رفع مشکلات ترافیکی شهر داریم
شهردار شهر گلستان گفت: پس از بررسی‌های فراوان و جلسات متعدد با ادارات مختلف، پروژه تقاطع غیرهم‌سطح آدران به جریان افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه ؛ بهروز کاویانی در ارتباط با طرح‌های کاهش مشکلات ترافیکی به ویژه در سه راهی آدران، اظهار داشت: با توجه به مشکلات ترافیکی موجود در سه راهی آدران، به‌منظور رفع این موانع و روانسازی تردد در این معبر، پروژه احداث تقاطع غیرهم‌سطح در این منطقه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به این‌که اجرای این پروژه همراهی و همکاری تمام ادارات سطح شهر را نیازمند است، گفت: در این راستا جلسات متعددی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان بهارستان، اداره آبفا، اداره برق و مشاورین در راستای این پروژه تشکیل شد، که طی آن مشکلات موجود بر سر راه آغاز عملیات اجرایی این پروژه بررسی و در نهایت تدابیر لازم و مورد نیاز اتخاذ شد.

,

 

,

, ,

شهردار شهر گلستان با بیان این امر که این پروژه خللی در عبور و مرور شهروندان ایجاد نخواهد کرد، افزود: به‌دلیل اینکه عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح، موجب اخلال در عبور و مرور شهروندان نشود، مطالعات دقیق و کارشناسی به همراه رعایت اصول فنی و اجرایی مورد تاکید اعضای شورای ترافیک قرار گرفت.

,

وی در پایان باتوجه به این‌که پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران نیازمند تدابیر دقیق و مهندسی است ، تصریح کرد: این پروژه عظیم توسط شهرداری گلستان آغاز به کار کرده است و همچنین شهرداری موظف است با اخذ تدابیر لازم و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان، از چگونگی عبور خطوط و شریان‌های اصلی آب، برق، تلفن و.... در این منطقه مطلع شده و موانع موجود را برطرف کند تا در عملیات اجرایی این پروژه و خللی وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه