اخبار داغ

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور:

اعزام ٤٠ مبلغ فقه بازار به سراسر کشور در ماه رمضان / برای رفاه حال مردم مطالبه‌گری می‌کنیم

اعزام ٤٠ مبلغ فقه بازار به سراسر کشور در ماه رمضان / برای رفاه حال مردم مطالبه‌گری می‌کنیم
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور اظهار داشت: حدود 40 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان از قم به دیگر استان‌ها جهت اقامه نماز و جلسات پاسخ‌گویی به مسائل شرعی بازاریان اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور  در آستانه ماه مبارک رمضان از اعزام مبلغ به نقاط مختلف کشور برای سخنرانی در بازارها و پاساژهای مطرح استان‌ها خبر داد و گفت: حدود ٤٠ مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان از قم به دیگر استان‌ها جهت اقامه نماز و جلسات پاسخ‌گویی به مسائل شرعی بازاریان اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن‌پور با اشاره به ضرورت آشنایی بازاریان با فقه بازار اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همه ساله مبالغان امور دینی در مساجد بازارها و همچنین در پاساژها تحت عنوان طرح «شمیم رمضان» حضور می‌یابند و این مبلغان از افرادی انتخاب ‌می‌شوند که با فقه بازار آشنا باشند.

,

وی افزود: در استان‌ها از مبلغان بومی استفاده می‌شود و مبلغان اعزامی از قم بیشتر برای حضور در پاساژهای جدید اعزام خواهند شد. در صورت تمایل اتاق‌های اصناف و مجموعه بازارها برای حضور مبلغان آشنا با فقه بازار از قم تعداد مبلغان اعزامی بیشتر می‌شود.

,

عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: به عنوان عضو هیئت نظارت، گرانی نان، مرغ  و همچنین احتمال افزایش قیمت شیرینی‌جات مخصوص رمضان را به اصناف مختلف متذکر می‌شویم و برای رفاه حال مردم مطالبه‌گری خواهیم کرد تا انشالله ماه رمضان برای عموم مردم با آسانی همراه باشد.

,

وی همچنین برگزاری محافل انس با قرآن توسط بازاریان با حضور قاریان برجسته استانی را از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف در سراسر کشور خبر داد.

,

حسن‌پور اذعان کرد: برگزاری سفره‌های افطار ساده در گذر بازارها مانند شهر شیراز و همچنین طرح اهدای سبد کالا به نیازمندان از سوی بازاریان می‌تواند کارهای پسندیده در ایام ماه مبارک رمضان برای ترویج سنته حسنه افطاری ساده باشد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه