اخبار داغ

شروع دوباره با یحیی؛

محرومیت تراکتور؛ فرصت یا تهدید!؟

محرومیت تراکتور؛ فرصت یا تهدید!؟
گل محمدی که دو فصل قبل در ذوب آهن توانست نتایج درخشانی با جوان ها بگیرد و بازیکنان جوان زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کند، اینبار باید هنرخود در جوانگرایی را روی نیمکت تراکتورسازی نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، تراکتورسازان که پس از محرومیت از جذب بازیکن جدید در نیم فصل با مشکل مواجه شدند و صدر جدول و حتی نائب قهرمانی را هم از دست دادند تنها با کسب سهمیه آسیا کار خود در لیگ شانزدهم را با قلعه نویی به اتمام رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

محرومیت تراکتوری ها از جذب بازیکن جدید تا نیم فصل رقابت های فصل پیش رو مهمترین دغدغه این تیم خواهد بود. سرخپوشان فصل پیش رو را باید با تعداد اندک بازیکنان اصلی باقیمانده از فصل سپری شده و جوانان خود آغاز کنند و این موضوع می تواند از طرفی یک تهدید بزرگ و از طرفی یک فرصت طلایی باشد.

,

طبق شنیده ها مسئولین تراکتورسازی با یحیی گل محمدی به توافق نهایی رسیده اند و فصل آینده او باید روی نیمکت پرشورها بنشیند. حضور گل محمدی می تواند فرصت خوب برای بازیکنان جوان و پایه تیم باشد.

,

گلمحمدی که دو فصل قبل در ذوب آهن توانست نتایج درخشانی با جوان ها بگیرد و بازیکنان جوان زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کند، اینبار باید هنرخود در جوانگرایی را روی نیمکت تراکتورسازی نشان دهد.

,

با توجه به شرایط تراکتورسازی و محرومیت از جذب بازیکن جدید تا نیم فصل، گلمحمدی را باید گزینه مناسب برای سرخهای تبریز دانست. سرمربی سابق ذوب آهن اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان دارد و در تیم هایی که حضور داشته نشان داده است به علم روز فوتبال هم آگاهی و شناخت دارد.

,

ذوب آهن دو فصل قبل در شرایطی که در خطر سقوط به دسته پایین را احساس می کرد با سرمربی گری گل محمدی توانست متحول شود و تاکتیکی ترین تیم فصل هم لقب بگیرد.

,

باید منتظر ماند و دید و با توجه به ستاره هایی که از فصلگذشته در تراکتور مانده اند و حضور جوانهای جویای نام از تیم های پایه تراکتور در تیم اصلی، تراکتورسازی خواهد توانست فوتبال خود را در فصل پیش رو متحول کند یا نه. اتفاقی که با حضور گل محمدی روی نیمکت تیم دور از انتظار نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه