اخبار داغ

بهارستان همچنان غرق در وعده‌های انتخاباتی/شهر زیر پوسترهای انتخاباتی دفن شده است + تصاویر

بهارستان همچنان غرق در وعده‌های انتخاباتی/شهر زیر پوسترهای انتخاباتی دفن شده است + تصاویر
بعد از گذشت پنج روز از پایان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهارستان، همچنان تمام نقاط شهرها پر از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه، در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که رقابت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی در فضای مجازی و برنامه‌هایی نظیر تلگرام به شدت گرم بود، به‌گونه‌ای که کمتر کسی به تبلیغات گسترده بنری و کاغذی کاندیداهای انتخاباتی فکر می‌کرد، و حتی انتظار مسئولان نیز تبلیغاتی کم و مطابق قوانین انتخاباتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

 

,

, , ,

اما لازم به ذکر است که دقیقاً به همان اندازه که در فضای مجازی و گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی بازار تبلیغات گرم بود، در شهر هم با فرا رسیدن زمان قانونی تبلیغات بازار نصب بنرهای بالای دو متر و چسباندن پوسترهای تبلیغاتی با اندازه‌های مختلف هم داغ شد، تا حدی که شهر زیر حجمه عظیمی از بنر و کاغذ شکاف و شمایل اصلی خود را از دست داد.

,

بنابر این گزارش، پس از گذشت نزدیک به یک هفته از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، شهرستان بهارستان هنوز هم غرق در وعده‌های کاندیداها است، و از در و دیوار منازل و ادارات تا جدول‌های کنار جاده‌ها و تیرهای برق پوستر و بنر آویزان است.

,

, , ,

گفتنی است، که برخی از این دیوارها و جداول به تازگی توسط شهرداری‌های سه شهرگلستان، نسیم شهر و صالحیه رنگ آمیزی و کاشی کاری شده بودند، که با نصب پوسترهای تبلیغاتی با چسب، بازهم به شکل قبلی خود برگشتند، و منظره بسیار بدی به شهر داده‌اند.

,

بهتر است هنگامی که مسئولان تبلیغاتی در این حد و اندازه گسترده را جزو قوانین انتخاباتی قرار می‌دهند، قوانینی نظیر پاکسازی شهر از بنرها و پوسترهای تبلیغاتی توسط نیروهای کاندیداها بعد از انتخابات را نیز در دستور کار خود قرار دهند، تا بعد از انتخابات شهروندان با شهری پر از کاغذ و بنر رو به رو نشوند.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه