اخبار داغ

جهت بازسازی عتبات عالیات؛

60 نیروی کار متخصص از استان سمنان به عراق اعزام می شوند

60 نیروی کار متخصص از استان سمنان به عراق اعزام می شوند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از اعزام کاروان 60 نفره نیروهای متبرع و متخصص به عتبات خبر داد و گفت: کاروان تخصصی بازسازی عتبات عالیات از استان سمنان به منظور بازسازی و مرمت و توسه اعتاب مقدسه به کشور عراق اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در گفتگو با مرآت درخصوص اعزام نیروهای متخصص استان جهت بازسازی عتبات عالیات گفت: در راستای مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات طی سالجاری 100 نیروی متخصص به کشور عراق اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

حلوایی از اعزام کاروان 60 نفره نیروهای متبرع و متخصص به عتبات خبر داد و افزود: این کاروان متشکل از نیروی ماهر و تخصصی گچ کار، سنگ کار، بنا، جوشکار و کاشی کار است که از ماهرترین افراد در ساخت و ساز از مناطق مختلف استان سمنان هستند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان درخصوص مراسم اعزام وبدرقه  کاروان نیروی متخصص و متبرع استان به کشور عراق اظهار کرد: اعزام متخصصان به عتبات و عالیات روز شنبه 6 خردادماه سالجاری ساعت 10 صبح از مقابل ستاد مرکزی استان واقع در بلوار امیر کبیر سمنان صورت می گیرد.

,

وی با بیان اینکه متقاضیان خدمت در جوار حرم مطهر اهل بیت(ع) در کشور عراق می توانند برای اطلاع از کاروان های اعزامی استان و نیازهای تخصصی این ستاد به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستانها مراجعه کنند، گفت: شهروندان سمنانی می توانند در جهت مشارکت در طرح های بازسازی عتبات عالیات، کمک های نقدی خود را به حساب 6555555 نزد بانک انصار و یا به شماره کارت صادارات  6037691597319201 واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه