اخبار داغ

امام جمعه درگز تاکید کرد:

ضرورت ادامه پیشرفت نظامی انقلاب اسلامی

ضرورت ادامه پیشرفت نظامی انقلاب اسلامی
امام‌جمعه درگز گفت: آمریکا و متحدانشان اگر احساس کنند که می‌توانند ایران را در عرصه نظامی شکست دهند؛ بلافاصله وارد جنگ علیه ایران می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، حجت‌الاسلام حسین ملکی صبح امروز در میدان صبحگاه مشترک سپاه درگز و در جمع فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استعمار و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتن تا آن را متوقف و نابود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی افزود: اما ملت مسلمان ایران به فضل الهی، در سایه‌سار ولایت در مقابل مستکبران مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

,

امام‌جمعه درگز خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر بعد از 578 روز اشغال و بازگشت آن به انقلاب اسلامی، نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی بود.

,

وی ادامه داد: بعدازاین پیروزی کشور در ابعاد نظامی از انزوا خارج شد و شروع به بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی خود کرد؛ و این دفاع مقدس را به پیروزی رساند.

,

حجت‌الاسلام حسین ملکی بابیان اینکه چند عامل مهم باعث این پیروزی شد؛ اذعان داشت: دوری رزمندگان از غفلت، حمایت مادی و معنوی امت از امام خمینی(ره) در جبهه و پشت آن، ایمان راسخ رزمندگان اسلام و مدیریت قوی و کارآمد ازجمله عوامل این پیروزی بودند.

,

وی افزود: خوشبختانه ویژگی‌های یادشده در کنار ادوات و سلاح‌های کارآمد و نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در قلب‌ها، همچنان با قوت خود باقی است.

,

امام‌جمعه درگز به سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان و اسراییل اشاره کرد و گفت: ازیک‌طرف آن‌ها هرروز ازلحاظ نظامی خود و متحدانشان را قویتر می‌کنند و از طرف دیگر تمام تلاش خود را می‌کنند تا ایران سلاح ه‍ا و موشک‌های خود را کنار بگذارد.

,

وی ادامه داد: آن‌ها اگر احساس کنند که می‌توانند ایران را در عرصه نظامی شکست دهند بلافاصله وارد جنگ می‌شوند.

,

وی افزود: امروز به فضل انقلاب اسلامی، کشور ازلحاظ نظامی به پیشرفت‌های بسیار عالی دست‌یافته است که قابل‌مقایسه با اوایل جنگ نیست و این پیشرفت باید ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه