اخبار داغ

نامه سرگشاده جمعی از فعالان سیاسی اهواز به استاندار و فرماندار

زمزمه‌های ابطال انتخابات مصداق تضییع حق الناس است

زمزمه‌های ابطال انتخابات مصداق تضییع حق الناس است
جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی شهر اهواز در خصوص حواشی پیش‌آمده در رابطه با انتخابات شورای شهر اهواز به استاندار و فرماندار نامه‌ای سرگشاده نوشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی شهر اهواز در خصوص حواشی پیش‌آمده در رابطه با انتخابات شورای شهر اهواز به استاندار و فرماندار نامه‌ای سرگشاده نوشتند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
متن این نامه سرگشاده به شرح زیر است:
,
 
,
بسمه‌تعالی
,
 
,
لطفاً برسد به دست جناب استاندار و فرماندار و برخی نماینده‌ها
,
 
,
اخیراً شنیدیم در اثر برخی فشارها زمزمه ابطال انتخابات شورای شهر توسط نیروهای با گرایش قومی و اصلاح‌طلب بالاگرفته است.
,
 
,
به‌طورقطع تخلفات کثیری در جریان برگزاری انتخابات رخ‌داده است که دل هر ایرانی مسلمان و خوزستانی باغیرت را می‌سوزاند. اما اغلب این تخلفات ناشی از سوء تدبیر و سوء مدیریت برگزارکنندگان انتخابات در استان و شهرستان‌هاست که باید با آنها برخورد جدی صورت بگیرد از سوی دیگر مسئولان اجرایی شعب رأی‌گیری هم باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند که موجب بی آبرویی برای اهواز شده اند..
,
 
,
 
,
عده‌ای از افراد اخلال‌گر با سوءاستفاده از اعتراض چند تن از کاندیداهای انتخابات شورا این روزها میدان‌دار تجمعات غیرقانونی شده‌اند و در تلاش برای منحرف کردن شمارش آرا و اعلام نتایج هستند این در حالی است که قانون پیش‌بینی‌های لازم را برای اعتراض کاندیداهای معترض لحاظ کرده است.
,
 
,
در همین راستا ائتلاف تلاشگران که موردحمایت نیروهای انقلاب است به‌صورت قانونی اعتراض خود را به تخلفات انتخاباتی شورای شهر اهواز اعلام کرده است چراکه به‌عنوان‌مثال کاندیدای شاخص جریان انقلاب که در انتخابات پیشین مجلس رأی بیش از ۸۵ هزار نفر از مردم اهواز را کسب کرده است در این انتخابات باوجوداینکه در جایگاه نفر اول منتخبان قرارگرفته اما کمتر از ۳۰ هزار رأی دارد که این تعداد رأی جای تعجب و تأمل دارد و باید موردبررسی قرار بگیرد.
,
 
,
اما در پایان باید به مسئولان اجرایی استان و مدیران برگزارکننده انتخابات بگوییم به‌هیچ‌وجه سکوت و نجابت جریان متدین و انقلابی را حمل بر عدم آگاهی یا بی‌توجهی به اتفاقاتی که در پشت پرده در حال رخ دادن است نکنید ما به‌صراحت اعلام می‌کنیم زمزمه‌های ابطال انتخابات را مصداق تضییع حق الناس می‌دانیم لذا موضوعات پیرامون انتخابات شورای شهر اهواز را به‌طورجدی رصد و از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد.
,
 
,
جمعی از فعالان سیاسی اجتماعی شهر اهواز
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه