اخبار داغ

آیت الله شبستری:

امنیت کنونی را مدیون جانفشانی‌های مدافعان حرم هستیم

امنیت کنونی را مدیون جانفشانی‌های مدافعان حرم هستیم
صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح در سپاه آذربایجان‌شرقی برگزار شد و امام جمعه‌ تبریز از تلاش نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی مسلح آذربایجان‌شرقی با اشاره به اراده رزمندگان در سوم خرداد، اظهار داشت: تصمیم‌گیری رزمندگان و تغییر موازنه جنگ باعث شد تا این اتفاق مهم در جمهوری اسلامی همه‌گیر و فراگیر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی اضافه کرد: تا به امروز درخشش رزمندگان اسلام در سوم خرداد بر تارک تاریخ می‌درخشد و اعجازی در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مدافعان حرم راه شهدای دفاع مقدس را پیش گرفتند، اذعان داشت: امنیت کنونی کشور را مدیون جان‌فشانی‌ها و ایثارگری مدافعان حرم هستیم و باید قدر این امنیت را در کشور بدانیم.

,

وی در ادامه با اشاره به تغییر تاکتیک رزمندگان در سوم خرداد، گفت: رزمندگان اسلام با تکیه‌بر آیات قرآن کریم، نشان دادند که جهاد فی سبیل الله مایه عزت و پیروزی مسلمانان است.

,

سردار غلام عسکر کریمیان در بخشی دیگر از برنامه با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی رزمندگان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دشمن در این صدد بود که با توجه به وضعیت نامناسب سیاسی و امنیتی ایران، می‌تواند به‌راحتی به ایران وارد شود، ولی رزمندگان جمهوری اسلامی باروحیه شهادت‌طلبی مانع از این فکر دشمن شدند.

,

, ,

وی افزود: اقدام حیرت‌انگیز شهید محمد جهان‌آرا همراه با تعدادی از افراد نیروی دریایی و مردم عادی توانستند ۳۴ روز نیروهای بعثی را پشت دروازه شهر خرمشهر زمین‌گیر کنند.

,

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با تأکید بر وضعیت ایران برای مقابله با جنگ نرم، تصریح کرد: برای پیروزی در این عرصه‌های نیز باید باروحیه جهان‌آرایی وارد میدان عمل شویم تا بتوانیم پوزه دشمن را به خاک بمالیم.

,

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه عاشورا و استاندار آذربایجان‌شرقی، ازخانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر به عمل آوردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه