اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی:

ایران هراسی شیوه توطئه همیشگی آمریکایی است

ایران هراسی  شیوه توطئه همیشگی آمریکایی است
نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور امریکا به عربستان یک پیام واضح برای کشور های منطقه دارد و آن این است که دوستان منطقه ای آمریکا در عربستان و برخی دیگر کشور ها به دنبال اشاعه تروریست هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسار آنلاین گفت: ترامپ با سفر به عربستان سعودی  و اسرائیل و قراراداد کلان تسلیحاتی با  کشوری همچون  عربستان که دست حکامش به خون بسیاری از مردم   خاورمیانه آغشته است نشان داد که عربستان  تمام سیاست های  مداخلانه و خون بار و تروریست محور آمریکا و اسرائیل را دنبال می کند و با این سفر ماهیت پلید خود را  به تمام جهان نمایان کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور آمریکا را بیشتر یک  تاجرو فروشنده سلاح در منطقه و جهان برشمردو افزود: کشور های منطقه باید به این نکته توجه کنند که هر کشتاری در منطقه و جهان  ردپای آمریکا و دوستان منطقه اش در خاورمیانه همچون عربستان سعودی دیده می شود .

,

کاتب  اظهارداشت: هدف رئیس جمهور آمریکا از سفر به منطقه، ایران هراسی و چپاول ثروت های مردم مسلمان کشورهای عربی است و متاسفانه دولت های دست نشانده منطقه با بلاهت و سفاهت تمام در تله وی گرفتار شدند.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در ادامه به جایگاه رفیع نظام و انقلاب  اسلامی ایران در تمام جهان به عنوان یک الگوی کامل و مردم سالاری دینی و مدافع مظلومان  برشمردو  تاکید کرد:  این نظام مقدس  بر پایه دین مبین اسلام پایه گذاری شده است و ورکن ولایت فقیه همیشه  هدایت گرا بوده است و  ملت های مظلوم نیز همیشه در کنار  این کشور بوده اند و ما  با  ظالمان جهان  مقابله خواهیم کرد چون آرمان ها و مبانی این انقلاب در این  نقطه قرار دارد.

,

وی گفت: این نمایش حقیرانه عربستانی ها در کنار  بزرگترین جنایکار تاریخ و جهان بی شک بسی گران‌تر از دلارهایی است که از جیب ملل مسلمان عرب خواهد رفت و سرانجام نیز در باتلاق سوءتدبیر و توهم غرق خواهند شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه