اخبار داغ

نمایشگاه عکس «به یاد خرمشهر » در نهاوند برپا شد

نمایشگاه عکس «به یاد خرمشهر » در نهاوند برپا شد
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس «به یاد خرمشهر » در نهاوند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین یاد و خاطره رشادت و جانبازی حماسه سازان آزادی خرمشهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند نسبت به برپایی نمایشگاه عکسی درمجتمع فرهنگی وهنری امام خمینی نهاوند اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

مصباح افزود: سوم خرداد و حماسه آزاد سازی خرمشهر، تجلی گاه عزم و اراده و عشق و ایثار و شهادت طلبی مردم مظلوم ایران اسلامی در مقابل همه غاصبان عالم است که با اتکال به خداوند و رهبری امام خمینی (ره) به تصویر کشیده شد.

,

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی و شناخت آحاد ملت از جمله هنرمندان، دانشجویان و بسیجیان از رشادت ها و ایثار مدافعان خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام علیه دشمنان دانست و افزود: آزادی، رفاه، امنیت و استقلال کشور به برکت خون پاک شهداست و مدیون از جان‌گذشتگی‌های ایثارگران هستیم.

,

وی با بیان اینکه باید با پاسداری از خون شهدا با جان و مال و باهمه وجود خود از جمهوری اسلامی ایران نگهداری کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم تا به این آب و خاک چشم طمع بدوزند، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر عکاسی از آزاد سازی شهر خرمشهر و سوم خرداد سال ۶۱ و صحنه هایی از نبرد حق علیه باطل ارائه شده که در قطع ۵۰ در ۷۰ و به صورت سیاه و سفید به نمایش در آمده است.

,

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز ۲ خرداد ماه به مدت ۷ روز صبح ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمنی (ره) مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه