اخبار داغ

فرماندار گرگان:

ماه رمضان ماه واکسیناسیون مذهبی است / واکسن رمضان باید با کار فرهنگی در طول سال تزریق شود

ماه رمضان ماه واکسیناسیون مذهبی است / واکسن رمضان باید با کار فرهنگی در طول سال تزریق شود
فرماندار گرگان ماه رمضان را ماه واکسیناسیون مذهبی خواند و گفت: باید از این فرصت برای واکسینه شدن در سایر ماه های سال استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج گرگان که به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود ضمن تبریک این روز و اتکال به خداوند در برابر هر نوع تهدیدی، گفت: خرمشهر نشان داد با استعانت از قدرت ایمان و توکل به خداوند می تواند در برابر هر قدرتی ایستاد و پیروز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛ ,

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و در پیش بودن ماه رمضان، این ماه را ماه تقویت ایمان و تقرب به خدای تعالی خواند و افزود: آمارها هر ساله از کاهش چشمگیر جرم و جنایت در ماه مبارک رمضان می دهد، برکت و عظمت این ماه در همین کم کردن گناه از سطح جامعه است که باید آن را مغتنم شمرد و از فرصت بی بدیل آن بهره جست.

,

فرماندار گرگان تصریح کرد: باید دقیق بررسی شود که چرا در ماه مبارک رمضات بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و گناه و غیبت کاهش می یابد و بر این اساس اقدام های فرهنگی زیادی صورت داد که بتوان از آن در دیگر ماه های سال هم استفاده کرد.

,

وی ماه رمضان را ماه واکسیناسیون مذهبی خواند و تأکید کرد: باید از این فرصت برای واکسینه شدن در سایر ماه های سال استفاده کرد و واکسن ماه رمضان و همچنین ماه محرم و صفر را در طول سال تزریق کرد.

,

حسینی خاطرنشان کرد: باید تفرجگاه های مذهبی و مساجد که میعادگاه عبادت کنندگان بویژه در ماه رمضان هستند را طوری مدیریت و مردم را آماده کرد که اگر روزی از سمت دستگاه های مسئول هم رها شدند خود مردم آن را مدیریت کرده و برنامه های مذهبی خود را در آن اجرا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه