اخبار داغ

قتل قهرمان ووشو کشور با چاقو + عکس

قتل قهرمان ووشو کشور با چاقو  + عکس
امید ظفری قهرمان نهاوندی ووشوی کشور در یک درگیری با ضربات چاقو به قتل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، براثر وقوع یک درگیری در منطقه ظفری شهرستان نهاوند " امید ظفری " یکی از قهرمانان ووشوی کشور به علت اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با تشریح جزئیات این حادثه گفت: ماجرا ازا ین‌ قرار است که دریک درگیری که بین دو فرد 32 ساله و 26 رخ می‌دهد متأسفانه جوان 26 ساله‌ای به علت اصابت ضربات چاقو مجروح می‌شود.

,

منصور ملکی  اظهار داشت: بعد از وقوع درگیری مقتول به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: قاتل دستگیرشده است و پس از اعتراف به موضوع درگیری و قتل با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

,

احمد اسدی رئیس هیئت ووشو نهاوند نیز با ابراز تأسف از این حادثه هویت فرد مقتول را "امید ظفری " از قهرمانان ووشو کشور و از ورزشکاران خوب نهاوند عنوان کرد و گفت: این اتفاق تلخ جامعه ووشو و ورزش نهاوند را عزادار کرد.

,

وی گفت: مقتول، برادر فرود ظفری قهرمان ووشو کشور است که روز گذشته در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی موفق شد مدال طلای مسابقات ووشو را کسب کند.

,

رئیس هیئت ووشو نهاوند افزود: امید ظفری از ورزشکاران موفق استان و شهرستان در رشته ووشو بود که افتخارات بسیاری را در کارنامه دارد و این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که جامعه ورزش شهرستان نهاوند و خانواده این ورزشکار خود را برای استقبالی گرم از قهرمان ووشو آماده می‌کردند.

,

وی گفت: امید ظفری سابقه حضور در تیم شهرداری بندرعباس را دارد و در سال 93 در وزن 75 کیلوگرم موفق شد مدال طلا مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی را به دست بیاورد.

,

همچنین روابط عمومی هیئت ووشو شهرستان نهاوند در پیامی با تسلیت این واقعه ناگوار اعلام کرد: درگذشت جناب آقای امید ظفری را به جامعهٔ ووشو استان همدان و شهرستان نهاوند بالأخص برادر گرامی ایشان جناب آقای فرود ظفری دارندهٔ مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای خانواده و دوستان این عزیز صبر جزیل مسئلت می‌نماییم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه