اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب:

سوم خرداد نماد مقاومت و عمل جهادی در برابر توطئه دشمنان است

سوم خرداد نماد مقاومت و عمل جهادی در برابر توطئه دشمنان است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب باتاکید بر لزوم بهره گیری از رمز پیروزی دفاع مقدس در برابر مشکلات کشور گفت : سوم خرداد نماد کارآمدی مقاومت وعمل جهادی رزمندگان دربرابر توطئه های بی شمار دشمنان نظام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام حسن مهدوی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر نماد توجه به خدا، توسل به اهلیت، نقش امدادهای الهی و معنویت برای بدست آوردن پیروزی و حل مشکلات کشور است، همواره امروزه مهمترین وظیفه ما توجه به آرمانهای انقلاب و شهداء و حضرت امام(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی بزرگداشت ایام الله های انقلاب اسلامی را از جمله سوم خرداد که مصادف با آزادسازی شهر خون و قیام خرمشهر شد فرصتی برای رمز گشایی از عوامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت،ن آزادگی،پیروزی معنویت بر مادیات، توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع)، پیروی از ولایت و از خود گذشتگی و ایستادگی برای حفظ وطن و انقلاب است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گفت: این دستاورد های عظیم در این برهه از زمان باید پررنگ تر شود و برای ملت ایران به عنوان رمزهای واقعی پیروزی برای آزاد کردن خرمشهرهای پیشرو بازگو شده و مردم هم به آنان توجه کافی و لازم را بنمایند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز دشمنان خارجی و داخلی درصدد انحراف مردم و جوانان از مسیر انقلاب و امام،شهداء و ولایت هستند گفت: ایام الله های انقلاب اسلامی به عنوان چراغ راه می تواند ما و ملت ما را بر سر عهد خود با امام،شهداء و رهبری امام خامنه ای (حفظ الله) حفظ کند و جلوی رمزهای غلط،غیرواقعی و تقلبی برای ارائه مردم را توسط دشمن خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه