اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

مسبب آزادسازی خرمشهر ایمان و تقوا رزمندگان بود

مسبب آزادسازی خرمشهر ایمان و تقوا رزمندگان بود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: آزادسازی خرمشهر را امدادی غیبی از سوی خداوند بزرگ باید دانست که نتیجه ایمان و تقوای رزمندگان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شکوفه یعقوبی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)در گفت و گو با صبریه اظهار داشت:وجود ایمان و تقوای رزمندگان ما در راه دفاع از اسلام و انقلاب، باعث کسب توفیق بزرگ  پیروزی و امدادهای غیبی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبریه, صبریه,

وی ادامه داد: نقش و حضور زنان ایران اسلامی در تمامی صحنه ها خصوصا انقلاب و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اشاعه فرهنگ انقلابی واسلامی در عصر حاضر یک وظیفه مهم و مانند جهاد در زمان انقلاب و دفاع مقدس خواهد بود.

,

یعقوبی در ادامه با بیان اینکه بسیج جامعه زنان به مناسبت سی و پنجمنی سالگرد آزاد سازی خرمشهر برنامه‌های متنوع و متعددی  دارد گفت:برپایی جشن بزرگی با حضور راویان روایتگر عملیات فتح‌المبین در استان کرمانشاه  از اهم برنامه هاست.

,

وی افزود: برگزاری مسابقه قرآنی، حفظ سوره «فتح» ، برگزاری مسابقات طراحی پوستر و نقاشی با موضوع زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: سرکشی و دیدار باخانواده‌ای شهدا به خصوص شهدای عملیات فتح‌المبین در دستور کار برنامه های خواهران بسیجی قرار دارد.

,

یعقوبی  نصب طومار در سطح شهر با موضوع خرمشهر را نیز اضافه نمود و بیان داشت:برگزاری نشست‌های بصیرتی و جشن به این مناسبت در پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز از دیگر برنامه های جامعه زنان است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه