اخبار داغ

فرماندار گرمسار :

سوم خرداد نشان مقاومت و بصیرت است

سوم خرداد نشان مقاومت و بصیرت است
فرماندار گرمسار گفت: فتح خرمشهر و سالروز سوم خرداد به واقع نشان از مقاومت و ایستادگی جانانه و بی مثال رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: عملیات فتح خرمشهر در طول هشت سال دفاع مقدس نشانه بارز  هوشمندی رزمندگان کشورمان در  جنگ با عراق و رژیم بعث  بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

فرماندار گرمسار به بصیرت ولایی  رزمندگان در آن ایام اشاره کردو افزود: امروز  نیز ملت با بصیرت ولایی دیگر و با گوش فرا دادن به رهبرشان حماسه های بزرگی را  بعد از جنگ تحمیلی  خلق کرده اند که  اخرین آن نیز  حماسه انتخابات  پر شور  29 اردیبهشت ماه  ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بود .

,

طاهری اظهارداشت: آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هائی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و نصرت‌الهی را نصیب این ملت کند.

,

وی گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

,

فرماندار گرمسار تاکید کرد: سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

,

طاهری  اضافه  کرد: رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه